Papierowe długopisy – czym są i jak je wykorzystać w marketingu?

Artykuł zewnętrzny
24/05/2022
Papierowe długopisy – czym są i jak je wykorzystać w marketingu?

Papierowe długopisy to świetna alternatywa dla tradycyjnych akcesoriów piśmienniczych. Masz pewność, z jakich materiałów zostały wykonane. Tym samym nie przyczynisz się do zanieczyszczenia środowiska. Zobacz, z czego mogą być wykonane papierowe długopisy oraz jak je wykorzystać w promocji marki.

Z czego wykonane są papierowe długopisy?

Ekologiczne papierowe długopisy wykonane są z materiałów przyjaznych środowisku. Najdłuższa część, czyli korpus, często jest stworzony z bambusu lub... butelek od wody. Popularnym rozwiązaniem jest również produkcja z kolorowego papieru po recyklingu. Tego typu produkty znajdziesz na https://www.caprea.com.pl/, gdzie dajemy wiele ciekawych propozycji dla osób, które dbają o jakość przedmiotów używanych na co dzień, a także zwracają uwagę na ich pochodzenie. 

Zastanawiasz się pewnie, z czego są zrobione praktyczne zakończenia takie jak przycisk czy zakładka służąca do zahaczenia papierowego długopisu o zeszyt czy notes? Pozostałe elementy mogą być zrobione np. w dużej części ze słomy, recyklingowanego tworzywa z kukurydzy lub rPET (czyli PET po recyklingu). Warto zwrócić uwagę na te właśnie materiały przyjazne środowisku. Przyczynisz się tym samym do ograniczenia zanieczyszczenia ekosystemu. 

Wykonanie ekologicznych akcesoriów piśmienniczych nie wpływa negatywnie na komfort podczas pisania czy też ich wytrzymałość. Tak samo jak tradycyjne przyrządy, papierowe długopisy przez długi czas wzorowo pełnią swoje zadanie. Mogą mieć działanie automatyczne, a to jeszcze nie wszystko. W szybki sposób wymienisz też wkład, który dopasujesz do swoich potrzeb. Długopisy papierowe w hurtowych ilościach znajdziesz tutaj: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/do-pisania/dlugopisy-ekologiczne

Zwróć uwagę na swoją markę i promuj ekologię

Rozmawiasz z nowym kontrahentem i wręczasz mu swoją wizytówkę? Przy okazji zadbaj o dobre wrażenie i dołącz do tego papierowe długopisy. To nie jest duża inwestycja dla Twojej firmy, jeśli chodzi o koszty, a może przynieść ogromne efekty. Ponadto jeśli pokażesz, że dbasz o środowisko, zyskasz wiele w oczach drugiej osoby. Przy okazji możesz wspomnieć o materiałach, z których są wykonane papierowe długopisy. Zwiększysz świadomość w zakresie ekologii, a także przykujesz uwagę do Twojej marki. Za każdym razem, kiedy obdarowana osoba sięgnie po wręczone akcesoria, przypomni sobie o waszym spotkaniu.

Papierowe długopisy to gadżety reklamowe, na których można umieścić logo lub nadruk związany z Twoją firmą. Dzięki temu są świetnym sposobem na promocję marki. Możesz je zawsze mieć przy sobie, bo nie zajmują wiele miejsca. Przydadzą się na targach branżowych, spotkaniach biznesowych, konferencjach czy też warsztatach. Nie sposób wspomnieć o wszystkich zaletach, jakie niesie wręczanie drobnych gadżetów reklamowych. Na pewno wzbudzisz większe zaufanie, pozostawisz po sobie dobre wrażenie, a także poszerzysz świadomość marki. Warto też wręczyć papierowe długopisy swoim pracownikom, aby aktywnie korzystali z nich poza biurem. 

Co ciekawe, papierowe długopisy to nie tylko gadżety reklamowe przeznaczone dla firm działających w branży ekologii i ochrony środowiska. Warto je wprowadzić do użytku również w przedsiębiorstwach, które dbają o wysoką jakość używanych materiałów i praktykują działania proekologiczne. Rezygnujesz z foliowych opakowań? Nie używasz plastiku do wysyłki produktów? To jeden z przykładów, w których możesz też wykorzystać papierowe długopisy do promocji firmy. Zajrzyj do oferty Caprea i wybierz gadżety w odpowiednim kolorze i kształcie.