Konferencja Packaging: Marketing & Technology

Konferencja Packaging: Marketing & Technology
14/10/2016
Warszawa
Polska

Instytut PWN

zaprasza na II edycję konferencji
Packaging: Marketing & Technology

NOWE TECHNOLOGIE – SPRAWDZONE WDROŻENIA – SKUTECZNY MARKETING

14 października 2016 r, Warszawa

Hotel AIRPORT OKĘCIE

Kreowanie wartości marki za pomocą opakowania stało się w dzisiejszych czasach prawdziwym wyzwaniem nie tylko dla grafików, ale dla całego sztabu specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem. Realia rynkowe, jak również wymagania klientów, są bardzo wysokie, a kolejne debiuty na rynku okazują się coraz trudniejsze. Zapraszamy na II edycję konferencji Packaging: Marketing & Technology pod patronatem Polskiej Izby Opakowań.

Podczas konferencji wystąpią m. in.:

Maciej Karłowicz Kluczowe aspekty współpracy specjalisty ds. opakowań z technologiem produktu przy doborze opakowania.

Andrzej Kornacki Jaką etykietę zastosować ? Przegląd możliwości technologicznych.

Michał Kociankowski Materiały i technologie pakowania wspierające oczekiwany odbiór cech marki i produktu przez konsumenta.

Joanna Kwiczor Trendy w projektowaniu opakowań. Personalizacja opakowań – przykłady realizacji w branży słodyczy i deserów.

Dorota Kałowska Projektant, doradca czy opiekun marki? O współpracy klient / projektant w procesie tworzenia skutecznych opakowań.

Krzysztof Polak Język wizualny opakowań premium. Opakowania napojów / kosmetyków zróżnicowanych pod względem płci.

Monika Żuraw Wymagania prawne stawiane papierowym materiałom opakowaniowym.

Małgorzata Leniarska Opakowanie jako fundamentalne narzędzie budowania siły marki i dodawania jej energii.

Miejsce wydarzenia

Hotel Airport Okęcie

Dane firmy
Instytut PWN

ul. Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa

Telefon: 
+48 22 695 40 94
Rola firmy: 
organizator