Biznes na fali, czyli AQUILA w nowej odsłonie

08/11/2021
Biznes na fali, czyli AQUILA w nowej odsłonie

AQUILA to firma z ponad 16-letnim doświadczeniem w branży tektury falistej. Wraz z określeniem wartości w tej organizacji, prezentujemy nową odsłonę marki. Co się zmienia i w jakim celu?

Celem zmiany marki AQUILA jest przede wszystkim podkreślenie, że firma prowadzi biznes na fali. Nie boi się wyzwań,  porażki bierze na „klatę”, a klientom zapewnia najwyższą jakość obsługi. Bez dobrej tektury nie ma dobrych opakowań. Tektura to zatem, wbrew powszechnemu myśleniu, nie tylko tektura, ale produkt dający podstawę stać się producentom opakowań nr 1 na rynku. Stąd również pomysł na zmianę wizualną oraz określenie wartości firmy.

- Wszystko zaczęło się od ankiety przeprowadzonej kilka miesięcy temu. Zapytaliśmy partnerów biznesowych o ocenę naszych działań i uwypuklenie obszarów, które moglibyśmy poprawić. Ot taki rodzaj lustra, w którym raz na jakiś czas każda firma powinna się przejrzeć. Z zebranego materiału wyróżniły się 4 najsilniejsze aspekty naszej organizacji. Są one przecież dorobkiem ponad 16 lat działalności firmy i wszystkich osób pracujących przez te lata na jej sukces – mówi dyrektor zarządzający Jacek Kryszkiewicz.

Partnerstwo, zaangażowanie, zwinność i profesjonalizm – to wartości marki AQUILA, które firma chce umacniać na każdym etapie działalności. Zmienia się otoczenie biznesowe, gospodarka pędzi do przodu, a AQUILA rozwija się i stara dostosowywać się do otaczającej rzeczywistości.