DS Smith uruchamia wirtualne warsztaty

18/10/2020
DS Smith uruchamia wirtualne warsztaty

Ponieważ Covid-19 mocno ogranicza możliwość fizycznych spotkań z klientami, DS Smith reaguje proponując wirtualne oraz hybrydowe sposoby współpracy z klientami jako część swojej oferty. Firma przebudowała swoje warsztaty dotyczące zrównoważonego rozwoju i innowacji oraz uruchomiła wirtualny Impact Centre.

Dziewięć oddziałów Impact Center w Europie, stanowi ważną część oferty opartej na współpracy. Zapewniają dobre środowisko warsztatowe, inspirując klientów najnowszymi trendami i innowacjami. Każdego roku centra PackRight i Impact odwiedza ponad 2 000 osób, w tym ponad 30 warsztatów miesięcznie dotyczy zrównoważonego rozwoju. Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych wirtualnych i interatywnych warsztatów, DS Smith może skutecznie współpracować z szerszymi niż dotychczas zespołami klientów, takimi jak marketing, sprzedaż, czy kierownikami marki i kategorii.

- W nowej rzeczywistości, nasza interaktywna platforma pozwala nam budować doświadczenia klientów, zapewniając większą interaktywność. Innowacje i współpraca z naszymi klientami zawsze stanowiły fundament naszej oferty. Wspólnie podejmujemy wyzwania, począwszy od opracowania nowej generacji opakowań dla e-commerce, poprzez wdrażanie nowych zasad zrównoważonego rozwoju w zakresie projektowania, a skończywszy na opracowywaniu alternatyw dla problematycznych tworzyw sztucznych – mówi Marta Jędrzejczak, odpowiedzialna za warsztaty Impact Center w Polsce.

Oprócz dalszego zapewniania interaktywnych sesji wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość, wirtualny Impact Centre zapewnia szereg dodatkowych korzyści, w tym łatwość dostępu do ekspertów DS Smith, maksymalizację współpracy międzynarodowej, wykorzystanie doświadczeń 360°, które obejmują takie obszary jak handel detaliczny, zrównoważony rozwój, e-commerce i łańcuch dostaw. Dzięki wirtualnej współpracy DS Smith może opracowywać rozwiązania projektowe dostosowane do konkretnych potrzeb klientów.

Wirtualne warsztaty zostały przetestowane z udziałem kilku kluczowych klientów i po uzyskaniu pozytywnych opinii są wdrażane w całej Europie.

Założona w ciągu ostatniej dekady międzynarodowa sieć wiodących w branży Impact Centers umożliwiła firmie DS Smith organizowanie warsztatów dostosowanych do indywidualnych zainteresowań każdego klienta. Tradycyjnie, w ramach symulowanej rzeczywistości, oferowała wyjątkowe możliwości dotykania i oglądania próbek opakowań i koncepcji na każdym etapie cyklu dostaw. Jednak nowa rozszerzona rzeczywistość zaoferuje klientowi większą elastyczność we współpracy bez konieczności podróżowania.

To nowe innowacyjne podejście do współpracy towarzyszy niedawno wprowadzonej przez DS Smith Strategii Zrównoważonego Rozwoju „Na Teraz. I na Przyszłość”, w której firma zobowiązała się do projektowania dla obiegu zamkniętego i że do 2023 r. będzie produkować opakowania w 100% nadające się do ponownego wykorzystania lub recyklingu. Więcej szczegółów na temat szerszej strategii zrównoważonego rozwoju DS Smith można znaleźć tutaj.