Ekspozytory dla punktów sprzedaży z tektury falistej lub tektury litej stanowią dodatkowe miejsce ekspozycji towaru, stosowane w sklepach detalicznych. Przyciągają uwagę klientów, wyróżniają produkty wśród konkurencyjnych i wzmacniają przekaz marki. W handlu detalicznym stosuje się przy tym różne rodzaje ekspozytorów na towar, np. ekspozytory paletowe, podłogowe lub naladowe.
Ekspozytor dla punktów sprzedaży na zestawy do pieczenia Sanella to ekspozytor paletowy z tektury. Konstrukcja pozwala na umieszczenie go na ćwierć- lub półpalecie, ponieważ ten ekspozytor PoP ma kształt ciasta, który wizerunkowo idealnie pasuje do zestawów do pieczenia. Poszczególne jednostki opakowaniowe tworzą kawałki ciasta na ekspozytorze dla punktów sprzedaży. Ponieważ opakowania są samonośne, do stworzenia ekspozytora wystarczyło tylko kilka elementów. Dzięki temu zużyto minimalną ilość materiału, co miało wpływ na obniżenie ceny produktu.
Firma THIMM stworzyła dla czeskiej piekarni ekologicznej Zemanka ekspozytor PoP służący do degustacji w handlu detalicznym. W tym ekspozytorze dla punktów sprzedaży można ustawić wypieki, a na tablicy zapisać dodatkowe informacje na temat oferowanych produktów. W ekspozytorze dla punktów sprzedaży przewidziano również miejsce na materiały informacyjne i akcesoria. Zapraszamy do zapoznania się z technicznymi zaletami ekspozytora dla punktów sprzedaży na artykuły spożywcze.