Etykieta skutecznym narzędziem sprzedaży

17/05/2016
identyfikacja wizualna marki

Naklejka z firmowym logo, zawieszka informująca o nowej stronie internetowej czy metka z kuponem zniżkowym – jest wiele możliwości wykorzystania opakowania do efektownej promocji. Etykieta nie musi kojarzyć się z kawałkiem zbędnego papieru, a może być skutecznym narzędziem do aktywnej sprzedaży. Jak sprawić, aby towary były jeszcze lepiej oznakowane?

Spójna komunikacja marki stanowi klucz do sukcesu. Należy jednak pamiętać, że liczy się zarówno ogół, jak i szczegół. Małe detale, które są z pozoru nieistotne, subtelnie dopełniają całość oraz wpływają na postrzeganie produktu. Tak samo jest z każdym towarem, listem, czy paczką. Warto zadbać o szczegóły i maksymalnie wykorzystać przestrzeń opakowania, które stanowi ważny aspekt komunikacji pomiędzy firmą a klientem.

Etykieta – mała wizytówka firmy

Na opakowanie towaru należy patrzeć przez pryzmat wizerunku firmy. Dodanie do produktów kolorowych etykiet pozwoli zwiększyć rozpoznawalność firmy na rynku i dotrzeć z przekazem do większej ilości konsumentów. Atrakcyjne, ciekawe opakowanie ułatwia nabywcy dokonanie wyboru zakupowego. Przydatne w tym celu będą na przykład kolorowe, kartonowe etykiety. Należy pamiętać bowiem, iż identyfikacja wizualna jest bardzo istotna nie tylko z poziomu strategii marketingowej każdej firmy, ale też dzięki niej utrwala się obraz marki w świadomości potencjalnych klientów.

Pozostawić ślad marki

Etykiety mogą przekazywać wiele spersonalizowanych przez markę danych. Pełnią funkcje: informacyjną, edukacyjną czy wzbudzającą emocje i angażującą klienta do działania. Metki, naklejki, zawieszki, dobrze zaprojektowane oraz odpowiednio obrandowane mogą się również świetnie sprawdzić podczas wysyłania kartek z życzeniami do stałych klientów lub kontrahentów. Niewielkim kosztem można wiele zyskać, szczególnie kiedy na etykiecie samodzielnie nadrukujemy potrzebne informacje.

Informację prasową dostarczyła firma RAJAPACK, dostawca opakowań szerokiego asortymentu opakowań.

Kategoria: