Drukarnia internetowa Chroma.pl wprowadziła do swojej oferty etykiety drukowane na rolce. Produkt dostępny jest w wielu konfiguracjach i wariantach, dzięki czemu odpowiada na potrzeby całego rynku, niezależnie od rodzaju Klienta. Drukarnia przygotowała także specjalny wzornik, dzięki któremu jeszcze przed złożeniem zamówienia będzie można ocenić efekt końcowy i dobrać najlepsze rozwiązanie.
Do katalogu wielu produktów oferowanych przez drukarnię internetową Chroma.pl dodany został kolejny, w postaci etykiet drukowanych na rolce. Wbrew pozorom znalezienie dostawcy oferującego tak wiele rodzajów konfiguracji tego typu produktu nie jest łatwe. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, Chroma.pl postanowiła zaspokoić potrzeby wszystkich przedsiębiorców.
Etykiety dostępne są w aż czterech kształtach. Do wyboru Klienta pozostaje także ich rozmiar. W zależności od przeznaczenia etykiety, Klient może wybrać także rodzaj kleju, jaki zostanie użyty. Ma to związek z typem produktu i sposobem jego produkcji lub przechowywania (np. rodzaj materiału z którego wykonane jest opakowanie, temperatura przechowywania itp).
Klient posiada także wybór odnośnie sposobu aplikacji etykiety na opakowanie. Może ona odbywać się w sposób zautomatyzowany przy pomocy maszyn, jak i ręcznie, w sposób manualny. Do wyboru pozostaje także rodzaj podłoża, na którym drukowany będzie produkt. Wśród dostępnych materiałów znajdują się zarówno papiery powlekane, folie jak i papiery z serii eko.
- Jako drukarnia internetowa oferujemy wiele udogodnień przy zakupie tak ważnych komponentów, jakimi są ETYKIETY. Zdecydowaną nowością jest możliwość zamawiania etykiet online, z natychmiastową informacją o cenie i terminie dostawy. Kolejne przewagi w naszej ofercie to możliwość wykonania próbnego wydruku przed zamówieniem pełnego nakładu oraz opcja zamówienia kilku wersji etykiety w ramach jednego nakładu - mówi Adrianna Krupa z działu ds. Badań i Rozwoju w drukarni Chroma.pl.