Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet

21/03/2025
Foxy zachęca do odpowiedzialnych wyborów i czytania etykiet

Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że ich codzienne decyzje zakupowe mają realny wpływ na stan planety. W swojej nowej kampanii Foxy pokazuje, że nie ma przed konsumentami tajemnic odnośnie do produkcji swojego asortymentu i zachęca ich do czytania etykiet oraz wybierania transparentnych produktów, zgodnych z wyznawanymi wartościami.

“Powód jest napisany na etykiecie” to najnowsza kampania Foxy, która w telewizji pojawiła się już w lutym. W serii pięciu 30-sekundowych spotów, marka prezentuje kluczowe produkty ze swojego portfolio. Najważniejszym przekazem kampanii jest jednak podkreślenie powodów, dla których marka Foxy jest lepszym i bardziej jakościowym wyborem podczas codziennych zakupów. 

Spoty prezentują różnych bohaterów, którzy cenią sobie jakość, ekonomiczność, organizację, troskę o środowisko czy równowagę, tym samym nawiązując do wartości marki Foxy. W materiale wyszczególnione zostają walory produktu,  o których można się dowiedzieć, zapoznając się z etykietą. Głównym hasłem kampanii jest “Powód jest napisany na etykiecie. Warto ją przeczytać”.

“Chcemy podkreślić, że Foxy nie ma przed swoimi konsumentami tajemnic, a całość informacji o produktach oraz surowcach wykorzystywanych do ich wytwarzania jest w zasięgu ich ręki. Nie na dedykowanej stronie, czy po zeskanowaniu QR kodu, ale bezpośrednio na produkcie, z którym udają się do kasy. To dla nas bardzo ważne, aby podkreślić, że Foxy to gwarancja jakości i produkty tworzone z poszanowaniem dla środowiska” – podkreśla Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.

foxy etykieta

Działania mediowe prowadzi agencja Value Media. Za kreację, PR, Social Media oraz Influencer Marketing odpowiada Labcon.