hubergroup, globalny specjalista w dziedzinie farb drukarskich i chemikaliów, nawiązał strategiczną współpracę z manroland Goss web systems, wiodącym dostawcą rozwiązań do druku offsetowego. Partnerstwo stanowi kamień milowy w dążeniu do zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych, ponieważ łączy rozległą wiedzę i doświadczenie hubergroup z najnowocześniejszą technologią druku offsetowego oferowaną przez manroland Goss web systems.
Dwóch liderów branży, hubergroup i manroland Goss web systems, rozpoczęło współpracę, aby napędzać innowacje w zakresie zrównoważonych opakowań. To dynamiczne partnerstwo łączy wiedzę specjalistyczną z różnych firm, wspierając innowacje i kreatywność, aby sprostać pilnemu zapotrzebowaniu na zrównoważone rozwiązania opakowaniowe. Łącząc swoją wiedzę i zasoby, hubergroup i manroland Goss są zaangażowane w kształtowanie przyszłości opakowań, aktywnie poszukując partnerów o podobnych poglądach, w tym właścicieli marek, producentów i podmiotów pakujących, którzy dołączą do nich w tej transformacyjnej podróży.
W ramach uruchomienia partnerstwa utworzono zespoły projektowe składające się z ekspertów z obu firm. Podczas wstępnych warsztatów zespoły te określiły ramy współpracy i wyznaczyły cele. Podczas niedawnej burzy mózgów wygenerowano kreatywne pomysły, aby wyobrazić sobie opakowanie przyszłości: zrównoważone i kolorowe.
- U podstaw naszego partnerstwa i pracy zespołowej leży połączenie zabawy, produktywności i kreatywności - a wszystko to w celu zrewolucjonizowania opakowań - powiedział Thomas Polster, Global Key-Account-Manager i Manager Global Business Development Brand Owner w hubergroup. - Mocno wierzymy, że wspólne działanie jest kluczem do walki z marnotrawstwem i ochrony zasobów. Zjednoczmy się, aby wywrzeć znaczący wpływ.
- Dzięki naszemu zaangażowaniu w kształtowanie bardziej zrównoważonej przyszłości opakowań, nasze inspirujące partnerstwo wzmacnia naszą wiarę w siłę współpracy w całym łańcuchu wartości, aby uwolnić pełny potencjał zrównoważonego rozwoju - dodają Anna Asam, kierownik projektu i Frank Kreisel, starszy kierownik ds. sprzedaży i usług w Europie w manroland Goss. - Łącząc siły, możemy sprostać największym wyzwaniom stojącym przed branżą poligraficzną w przyszłości.
Wynik tej współpracy zapowiada ekscytujące osiągnięcia, które zostaną zaprezentowane na targach drupa 2024 i strefie drupa Touchpoint Packaging. Jako wiodące na świecie targi technologii druku, drupa oznacza inspirację, innowacje, najwyższej klasy transfer wiedzy i szerokie możliwości nawiązywania kontaktów. W 2024 r. targi skupią się na zrównoważonym rozwoju. Firma hubergroup będzie stale reprezentowana w strefie drupa Touchpoint Packaging w hali 3 / B31.