– Oczekiwania klientów będą jednak coraz większe, dlatego opakowania – poza wysoką jakością i trwałością – muszą spełniać kryterium mniejszego zużycia surowców podczas produkcji oraz być pozyskiwane z materiałów pochodzących z recyklingu i nadających się do ponownego przetworzenia. Z większą uwagą będzie trzeba przyjrzeć się także oferowanemu asortymentowi i ustandaryzować wymiary potrzebnych opakowań tak, aby nie transportować w nich powietrza. Kupujący w sieci chcą identyfikować się z markami, od których kupują i chcą, aby te podzielały ich wartości. To dlatego w RAJA wciąż pracujemy nad poszerzaniem oferty eko-produktów oraz nad dostarczaniem innowacji, które wpisują się w wartości, tak sprzedających, jak i kupujących. Wśród nich prym wiodą opakowania wykonane z jednego materiału, które znacznie ułatwiają i przyspieszają cały proces recyklingu – mówi Jarosław Kamiński, Prezes Raja Polska, europejskiego lidera w dystrybucji opakowań wysyłkowych, blisko współpracującego z e-commerce.
W 2023 postaw na widoczność marki