Jubileuszowa edycja RemaDays Kiev 2019

28/03/2019
Jubileuszowa edycja RemaDays Kiev 2019

W centrum wystawienniczym IEC-EXPO Kiev swoją ofertę mogło zaprezentować ponad 100 wystawców. Najnowsze osiągnięcia producentów, importerów i dystrybutorów produktów i usług reklamowych mogło podziwiać wielu profesjonalistów z branży reklamy i poligrafii.

Stolica Ukrainy gościła specjalistów branży artykułów reklamowych już po raz dziesiąty. Wystawcy mieli okazję zaprezentować się w sektorach: Gifts&Textile, Sign&Visual, Tech&Print. Jubileuszowa edycja RemaDays Kiev stała się prawdziwym świętem reklamy. Swoje chwile mieli także przedstawiciele firm, których produkty i usługi, dzięki swojej innowacyjności, wzbudziły największe zainteresowanie wśród zwiedzających. Już pierwszego dnia imprezy poznaliśmy laureatów w konkursie „Korony Reklamy”. Podczas wieczoru wystawców który się odbył w klubie bowlingowym „Kosmix” statuetki trafiły do rąk przedsiębiorców liderujących na rynku branżowym w pięciu kategoriach – Gifts, Sign&Visual, Importer, Tech oraz Print. 15 marca ogłoszone zostały wyniki w rywalizacji na najlepsze upominki reklamowe roku. Wyróżnienia przyznano w pięciu segmentach. O wyborze laureatów „Gifts of The Year” decydowali zwiedzający oddając swoje głosy na najpopularniejsze gadżety w poszczególnych przedziałach cenowych.

Podczas kijowskiej imprezy wystawienniczej spore emocje przezywali także sami goście. W tradycyjnej „Loterii dla zwiedzających” tym razem do wygrania był telewizor Samsung.

Targi Reklamy i Poligrafii w Kijowie były okazją nie tylko do zapoznania się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami i produktami, ale także okazją do poszerzenia swojej wiedzy. Takiej której wykorzystanie zapewnić może jeszcze większą skuteczność działania na niezwykle wymagającym rynku. Przez trzy dni zarówno wystawcy jak i zwiedzający mogli wysłuchać prelekcji organizowanych w ramach RemaCongress. Specjalistyczny cykl wykładów organizowany był wspólnie z partnerami medialnymi RemaDays Kijów, Stowarzyszeniem Producentów i Importerów Reklamy i Gadżetów Reklamowych Ukrainy (AVIRSU), Ukraińskim Stowarzyszeniem Przemysłu Wizualnego (UAVI), Czasopismem Poligraficznym PrintPlus. Niezmiennie jednak największymi osiągnięciami zakończonej dziewiątej edycji targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Kijów pozostały możliwości – zapoznania się z najnowszymi trendami branży reklamy i poligrafii oraz poszerzenia kontaktów biznesowych. Do zobaczenia w 2020 roku.

ZOBACZ GALERIĘ Z TARGÓW REMADAYS KIEV!

W centrum wystawienniczym IEC-EXPO Kiev swoją ofertę mogło zaprezentować ponad 100 wystawców. Najnowsze osiągnięcia producentów, importerów i dystrybutorów produktów i usług reklamowych mogło podziwiać wielu profesjonalistów z branży reklamy i poligrafii.

Stolica Ukrainy gościła specjalistów branży artykułów reklamowych już po raz dziesiąty. Wystawcy mieli okazję zaprezentować się w sektorach: Gifts&Textile, Sign&Visual, Tech&Print. Jubileuszowa edycja RemaDays Kiev stała się prawdziwym świętem reklamy. Swoje chwile mieli także przedstawiciele firm, których produkty i usługi, dzięki swojej innowacyjności, wzbudziły największe zainteresowanie wśród zwiedzających. Już pierwszego dnia imprezy poznaliśmy laureatów w konkursie „Korony Reklamy”. Podczas wieczoru wystawców który się odbył w klubie bowlingowym „Kosmix” statuetki trafiły do rąk przedsiębiorców liderujących na rynku branżowym w pięciu kategoriach – Gifts, Sign&Visual, Importer, Tech oraz Print. 15 marca ogłoszone zostały wyniki w rywalizacji na najlepsze upominki reklamowe roku. Wyróżnienia przyznano w pięciu segmentach. O wyborze laureatów „Gifts of The Year” decydowali zwiedzający oddając swoje głosy na najpopularniejsze gadżety w poszczególnych przedziałach cenowych.

Podczas kijowskiej imprezy wystawienniczej spore emocje przezywali także sami goście. W tradycyjnej „Loterii dla zwiedzających” tym razem do wygrania był telewizor Samsung.

Targi Reklamy i Poligrafii w Kijowie były okazją nie tylko do zapoznania się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami i produktami, ale także okazją do poszerzenia swojej wiedzy. Takiej której wykorzystanie zapewnić może jeszcze większą skuteczność działania na niezwykle wymagającym rynku. Przez trzy dni zarówno wystawcy jak i zwiedzający mogli wysłuchać prelekcji organizowanych w ramach RemaCongress. Specjalistyczny cykl wykładów organizowany był wspólnie z partnerami medialnymi RemaDays Kijów, Stowarzyszeniem Producentów i Importerów Reklamy i Gadżetów Reklamowych Ukrainy (AVIRSU), Ukraińskim Stowarzyszeniem Przemysłu Wizualnego (UAVI), Czasopismem Poligraficznym PrintPlus. Niezmiennie jednak największymi osiągnięciami zakończonej dziewiątej edycji targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Kijów pozostały możliwości – zapoznania się z najnowszymi trendami branży reklamy i poligrafii oraz poszerzenia kontaktów biznesowych. Do zobaczenia w 2020 roku.

ZOBACZ GALERIĘ Z TARGÓW REMADAYS KIEV!