Metsä Board wprowadza usługę 360 Service, wspierając opracowywanie idealnych opakowań

26/05/2021
Metsä Board wprowadza usługę 360 Service

Preferencje konsumentów i wzrost wymagań przepisów zwiększyły motywację do stosowania bardziej zrównoważonych i bezpiecznych opakowań. Jednocześnie duże znaczenie przykłada się do poprawy wydajności i efektywności. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie Metsä Board uzupełniła swoją ofertę tektur premium o współpracę z Klientami w ramach usługi Service 360, która przynosi wymierne korzyści w całym łańcuchu wartości opakowań – od łatwego recyklingu po wizerunek marki, wydajność produkcji i łańcucha dostaw, ograniczenie wpływu na środowisko i inne aspekty.

Rozwiązania korzystne dla gospodarki obiegowej wynikają z innowacji i udostępniania wiedzy.

- Szybkie zmiany na rynku wymagają współpracy partnerskiej, a zwycięzcami zostają firmy, które potrafią szybko współpracować, opracowywać i testować nowe rozwiązania. W Metsä Board mamy dokładną wiedzę o naszych materiałach – tekturach premium o obniżonej gramaturze. To jest podstawa naszej oferty, ale możemy zaoferować naszym Klientom znacznie więcej niż samą tekturę – powiedział Mika Joukio, Metsä Board CEO.

Metsä Board 360 Service to podejście oparte na rozległym doświadczeniu w dziedzinie tektury i opakowań, zdobytym w ciągu dziesięcioleci współpracy z czołowymi światowymi dostawcami rozwiązań technicznych, instytutami badawczymi, właścicielami marek, przetwórcami, drukarniami, producentami tektury falistej oraz dostawcami usług logistycznych i informatycznych.

360 Service obejmuje pięć elementów:

  • Sustainability Service – zapewnianie zgodności opakowań tekturowych z przepisami i zasadami zrównoważonego rozwoju.
  • Packaging Design Service – lepsze wrażenia konsumentów przy mniejszym obciążeniu środowiska.
  • Technical Service – używanie dogłębnej wiedzy technicznej Metsä Board do zwiększania wydajności przetwarzania i poprawy parametrów.
  • R&D Service – rozbudowane testowanie i wykorzystywanie nowych możliwości w ramach wspólnych projektów badawczo-rozwojowych.
  • Supply Chain and Digital Service – elastyczne, zrównoważone i niezawodne dostawy tektury na całym świecie.

- Przykładowo, obecnie dużym zainteresowaniem cieszą się usługi związane ze zrównoważonym rozwojem. Nasi Klienci szukają sposobów na zmniejszenie wpływu opakowań na środowisko. Dzięki tej ofercie możemy pomóc im w osiągnięciu ich celów i zmniejszeniu emisji CO2 z paliw kopalnych w ich łańcuchu wartości – podsumowuje Joukio.

Więcej informacji na temat Metsä Board 360 Service można znaleźć pod adresem www.metsaboard.com/services