W jaki sposób zareklamować swoją firmę w sposób niekonwencjonalny, wykorzystując materiały promocyjne tam, gdzie nikt ich się nie spodziewa? Odpowiedź może być tylko jedna - naklejki podłogowe. Kto i gdzie powinien rozważyć wykorzystanie naklejek podłogowych do wypromowania swojej marki?
Każda firma, podczas swoich działań marketingowych, dąży do jednego, podstawowego celu - zwiększyć widoczność marki i sprawić, by klienci, zarówno Ci stali, jak i nowi odwiedzali nas i korzystali z usług i produktów. W tym celu wykorzystujemy wiele narzędzi i materiałów reklamowych - banery, litery 3D, gadżety reklamowe i wiele więcej.
Zdarza się jednak, że będziemy potrzebować czegoś więcej. Czegoś specyficznego, czegoś, czego klient się nie spodziewa. Takim rozwiązaniem są naklejki podłogowe - skuteczna forma reklamy, która może być wykorzystana na wiele sposobów. Wyobraźmy sobie sytuację, w której nasza kawiarnia ulokowana jest w bocznej alejce galerii. Co zrobić, by klienci tam trafili? Naklejka podłogowa ze strzałką i nazwą kawiarni będzie idealnym drogowskazem. Naklejka podłogowa może pełnić rolę reklamy, ale może zawierać wiele przydatnych informacji na temat lokalizacji naszego punktu, godzin otwarcia, czy po prostu może mieć wydrukowane logo, które od razu skojarzy się klientom z naszą marką.
Naklejki podłogowe to świetny sposób na to, by w oryginalny sposób zaprezentować swoją firmę i wzmocnić widoczność marki w miejscu, w którym reklama nie będzie miała zbyt dużej konkurencji. Naklejki te są dedykowane wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą ułatwić klientom dotarcie do naszego punktu. Odnosi się to zarówno do restauracji, kawiarni, jak i sal szkoleniowych w hotelu czy wysp sprzedażowych w galeriach handlowych.
Naklejka podłogowa nie zawsze musi być formą nawigacji dla klienta. Za pośrednictwem takich naklejek będziemy mogli już w naszym lokalu stworzyć ciekawą kompozycję, która ułoży się w pewną historyjkę, lub pomoże klientowi odnaleźć się wśród wielu oferowanych przez nas produktów. Za pośrednictwem naklejek możemy wdrożyć metodę storytellingu w reklamie, co z pewnością przypadnie do gustu każdemu, a przy okazji ułatwi sprzedaż w praktycznie każdej branży.
Czy reklama w postaci grafiki na podłodze jest kosztowną inwestycją? Dotychczas klienci bardzo często zadają pytania, takie jak "ile kosztuje nadruk na koszulkę" lub "jak szybko otrzymam zamówiony produkt?". Często jednak nie doceniamy prostych rozwiązań reklamowych, które w efekcie mogą dać efekt znacznie lepszy, niż wyrafinowane materiały promocyjne.
By wybrać odpowiednią naklejkę na podłogę, powinniśmy zwrócić uwagę przede wszystkim na materiał i wytrzymałość. Naklejki Sigmadruk wykonane są w technologii ScratchResist, dzięki czemu są odporne na ścieranie nawet co 12 miesięcy. Co istotne, kształt i rozmiar projektu naklejki podłogowej to całkowicie nasza inwencja, dzięki czemu akcesoria te mogą być dopasowane do identyfikacji wizualnej naszej marki.
Naklejki podłogowe wzbogacone o intensywne i żywe kolory będą ozdobą każdej galerii handlowej, apteki, punktu usługowego, restauracji, szkoły czy gabinetu. Dzięki zastosowaniu specjalnych materiałów produkt ten ma cechy antypoślizgowe, co w jeszcze większym stopniu zwiększa użyteczność tej reklamy bez względu na warunki panujące na zewnątrz.