Opinie zwiedzających o targach RemaDays Warsaw 2019

12/05/2019
Opinie zwiedzających o targach RemaDays Warsaw 2019

Jak co roku po zakończeniu targów RemaDays Warsaw organizator dokonuje podsumowania i wyciąga wnioski na kolejną edycję. Dlatego bardzo pomocna jest ankieta przeprowadzana wśród zwiedzających by poznać ich opinie.

Zwiedzający z Polski

Dla 80% respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2019, była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 30 % gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.
Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Druku RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także kampania reklamowa w internecie.

Największe zainteresowanie przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2019. Blisko połowa zwiedzających (42%) zdecydowała się, że pojawi się w centrum Ptak Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 14 lutego. Ilość wystawców i ich niezwykle ciekawe propozycje sprawiły, że do kompleksowego zapoznania się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co 8 ankietowany spędził w Nadarzynie przynajmniej dwa targowe dni. Natomiast 3 % badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.

Według przeprowadzonej ankiety 80% gości opuszczało hale targowe w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono przekaz reklamowy, stronę internetową i dobrą organizację centrum targowego.

Za największą zaletę RemaDays 2019 respondenci uznali różnorodność oferty ponad 800 wystawców i 11 sektorów oraz duzą ilość wystawców. Taką opinię wyraziło 65% pytanych. Dla blisko 50% pytanych najważniejszą zaletą były nowości branżowe. Podczas targów zwiedzający mieli do dyspozycji specjalne mapki targowe. Ich przydatność pozytywnie oceniło blisko 70% respondentów.

Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych. Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 70% ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.

Większość bo 51% badanych stanowiły kobiety, a także osoby do 40 roku życia (54%).

Zagraniczni respondenci

Goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się Nadarzynie uznali chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych (80%). Ponad 50 % badanych wyraziło chęć zapoznania się z nowościami branżowymi, a 43% spotkanie z konkretnym wystawcą.

W centrum wystawienniczym ptak Warsaw EXPO pojawili się przedstawiciele pięćdziesięciu dwóch krajów. Blisko 75% badanych przebywała na RemaDays Warsaw 2019 przynajmniej dwa dni. 10% badanych gościło w Warszawie przez 3 dni.

Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną, uznało 85 % respondentów z zagranicy.

Bardzo pozytywnie, bo aż 80% badanych, oceniono wizerunkowe aspekty targów: strona www oraz kampanie reklamową. Dobrą stroną targów według zagranicznych zwiedzających jest dobra organizacja centrum targowego (ponad 70%).

Duża ilość wystawców oraz różnorodność oferty i sektorów była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 65 % badanych.

20% respondentów skorzystało z usługi umawiania spotkań z wystawcami dostępnej poprzez listę wystawców. Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.

Co drugi zwiedzający z zagranicy zadeklarował chęć udziału w następnej edycji targów. Większość badanych stanowili mężczyźni (71%) oraz osoby powyżej 40 roku życia (68%).

PEŁNE STATYSTYKI