Paperworld 2022 miejscem spotkań rynku papieru, materiałów biurowych oraz artykułów piśmienniczych

06/12/2021
targi paperworld
W nadchodzącym roku Paperworld będą ponownie międzynarodowymi targami z największym na świecie asortymentem materiałów biurowych (visionary office) i materiałów piśmienniczych (stationery trends). Targi Paperworld są źródłem innowacyjnych pomysłów na biznes dla hurtowników i detalistów, księgarzy, handlu internetowego i wysyłkowego oraz konsumentów komercyjnych na rynku artykułów papierniczych. Ponad 500 wystawców z 45 krajów potwierdziło swój udział w wydarzeniu i cieszy się na możliwość ponownego spotkania we Frankfurcie nad Menem w celu osobistych rozmów biznesowych i doświadczenia rzeczywistych produktów.
 
Aktualne trendy na rynku i nowe aspekty dla nowoczesnego biura będą odgrywać główną rolę na targach Paperworld, które odbędą się od 29 stycznia do 1 lutego 2022 we Frankfurcie nad Menem. Na ponad 50.000 metrów kwadratowych brutto powierzchni zwiedzający mogą liczyć na obszerny program informacji i inspiracji. W ten sposób targi papieru, materiałów biurowych i artykułów piśmienniczych będą wspierać globalny handel detaliczny w jego udanym nowym starcie. Radość z ponownego uruchomienia tego branżowego wydarzenia jest obecnie przyćmiona przez wzrost liczby zachorowań na Covid 19 w Niemczech. W związku z aktualnymi doniesieniami medialnymi panuje niepewność co do udziału w targach.

- Na dziewięć tygodni przed rozpoczęciem targów Paperworld jedno jest pewne: Paperworld jest miejscem spotkań branżowych i generatorem impulsów dla sektora papierniczego. Jest to również platforma dla nowych wystawców i firm rozpoczynających działalność. Dzięki możliwościom wymiany osobistej, nawiązywania kontaktów na miejscu i doświadczeniom dotykowym, jest to najważniejszy kanał sprzedaży dla rynku papieru, materiałów biurowych i artykułów papierniczych - wyjaśnia Philipp Ferger, wiceprezes ds. targów dóbr konsumpcyjnych. - Ponad 500 wystawców z 45 krajów potwierdziło już swój udział we Frankfurcie i z niecierpliwością czeka na gwar na terenach targowych. Z ponad 50.000 metrów kwadratowych brutto, tereny będą miały 65-procentowe obłożenie w porównaniu z ostatnią imprezą w 2020 roku.

 
W 2022 roku Paperworld będzie trzymał się swojej udanej koncepcji i zaprezentuje szeroką gamę produktów zarówno w segmencie "biuro z wizją", jak i "trendy w branży papierniczej" - dzięki czemu będzie i pozostanie jedynymi targami papieru, materiałów biurowych i artykułów papierniczych, które w równym stopniu pokrywają oba segmenty. Jak zwykle nie zabraknie również programu towarzyszącego, zawierającego cenne impulsy i sugestie. Dodatkową synergię zapewni odbywający się równolegle Christmasworld z sezonowymi dekoracjami i ozdobami świątecznymi oraz Creativeworld z ofertą produktów dla hobbystów, rękodzieła i artykułów dla artystów.
 
- Zwłaszcza teraz, kiedy działalność targowa i osobisty kontakt z przemysłem są znów możliwe, bardzo doceniamy, że wystawcy są z nami i chcą aktywnie wykorzystać Paperworld we Frankfurcie jako platformę dla swoich kontaktów biznesowych i prezentacji produktów - mówi Ferger. Globalna sieć oddziałów i partnerów handlowych Messe Frankfurt potwierdza, że klienci zorientowani na eksport - zarówno wystawcy, jak i odwiedzający - mają ponadprzeciętny wskaźnik zaszczepienia zgodności z wymogami UE. Chcą i mogą przyjechać na targi Paperworld we Frankfurcie. Ponieważ jakość odwiedzających zawsze była na bardzo wysokim poziomie i oczekuje się, że w 2022 r. będzie podobnie.
 
- Poza tym międzynarodowe wskaźniki szczepień i oceny najważniejszych krajów wystawców i zwiedzających dają nam dużą pewność siebie. Nawet jeśli obowiązek przedstawienia świadectwa szczepienia lub dokumentów wyleczenia z Covid 19 pozostanie w mocy pod koniec stycznia, silny międzynarodowy udział jest możliwy do osiągnięcia, ponieważ wskaźnik szczepień wśród naszych międzynarodowych wystawców i odwiedzających, którzy chcą przyjechać do Frankfurtu, jest ponadprzeciętny zgodnie z próbą naszej sieci filii i partnerów handlowych - dodaje Ferger. Fakt, że klienci Messe Frankfurt działający na arenie międzynarodowej mają ponadprzeciętny wskaźnik szczepień zgodny z wymogami UE wynoszący do 99 procent, został ujawniony w ankiecie przeprowadzonej wśród wystawców i odwiedzających targi Ambiente, Christmasworld, Creativeworld i Paperworld przez światową sieć sprzedaży Messe Frankfurt.
 
Zgodnie z dotychczasowymi wynikami tej próby losowej, obraz jest jasny: większość wystawców i zwiedzających z 10 krajów o największej liczbie zwiedzających, takich jak Włochy, Francja, Holandia, Wielka Brytania, Hiszpania, Polska, USA i Grecja, została już w pełni zaszczepiona szczepionkami dopuszczonymi w UE. To samo dotyczy klientów B2B z 50 krajów o największej liczbie odwiedzających. Oznacza to, że klienci B2B nie tylko z Europy, ale także z Ameryki Północnej, Ameryki Południowej, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki mają ponadprzeciętny wskaźnik zaszczepienia i mogą dzięki temu podróżować do Niemiec. Według szacunków spółek-córek i partnerów handlowych duża część aktywnych międzynarodowo wystawców i odwiedzających z wielu krajów już bardzo wcześnie zajęła się kwestią uznania szczepień i szczepień zgodnych z wymogami UE, tak że mogą oni teraz bez problemu ubiegać się o przeloty i wizy.
 
Jest to pewny wynik ankiet przeprowadzonych przez filie i partnerów handlowych Messe Frankfurt. Od dziesięcioleci pozostają one w aktywnym kontakcie z wystawcami i zwiedzającymi we wszystkich najważniejszych krajach, informują o szczepionkach dozwolonych w Niemczech i oferują wsparcie w zakresie podróży, hoteli i niemieckich przepisów wjazdowych.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że intensywne kontakty naszych lokalnych przedstawicieli na całym świecie potwierdzają, że możemy założyć stabilny, wysoki wskaźnik szczepień wśród naszych klientów. Oznacza to, że wymagania dotyczące lotów i wiz mogą zostać spełnione. Jesteśmy przekonani, że bezpieczne i udane targi są nie tylko możliwe w danych okolicznościach, ale także niezwykle ważne dla ponownego ożywienia handlu na całym świecie - podsumowuje Ferger.

 

Koncepcja bezpieczeństwa i higieny dla bezpiecznych wizyt na targach

 
Koncepcja bezpieczeństwa i higieny targów Messe Frankfurt została opracowana we współpracy z odpowiedzialnymi władzami kraju związkowego Hesja oraz zgodnie z zaleceniami Instytutu Roberta Kocha i jest regularnie dostosowywana do aktualnych warunków. Bezpieczeństwo wszystkich wystawców, zwiedzających, partnerów i pracowników ma najwyższy priorytet.
 
Środki zaradcze obejmują 100-procentowy dopływ świeżego powietrza do hal wystawowych, staranne projektowanie hal i wejść w celu zachowania bezpiecznych odległości, intensywne sprzątanie, dostosowaną do higieny koncepcję gastronomiczną oraz noszenie ochrony ust i nosa.
 
Informacje na temat koncepcji ochrony i higieny oraz dojazdu/wejścia na teren targów można znaleźć tutaj: paperworld.messefrankfurt.com/hygiene
 

Bilety na targi Paperworld wyłącznie on-line

 
Sklep z biletami jest już dostępny online. Ważną zmianą w stosunku do lat ubiegłych jest to, że na targi można kupić bilety tylko online. W 2022 roku nie będzie kas na miejscu ze względu na obowiązujące środki Covid 19. Ponadto wszystkie bilety są nie tylko spersonalizowane, ale także ważne tylko na konkretny, indywidualny dzień wizyty. Data wizyty może być wybrana podczas zakupu biletów. Dzięki temu na terenie targów nie będzie przebywać jednocześnie zbyt wiele osób.
 
Oprócz biletu wstępu należy każdorazowo okazać jeden z dokumentów uprawniających do wstępu na teren targów: Świadectwo szczepienia Covid 19 lub zaświadczenie o przebyciu Covid 19. Dodatkowo zostanie sprawdzony dowód tożsamości ze zdjęciem pod kątem zgodności danych.
 
Bilety na taragi Paperworld można zakupić na stronie: paperworld.messefrankfurt.com/tickets
  
Targi Paperworld odbędą się jak zwykle pod koniec stycznia razem z międzynarodowymi targami artykułów konsumpcyjnych Christmasworld i Creativeworld:
 
Christmasworld: 28 stycznia - 1 lutego 2022 r.
Paperworld i Creativeworld: od 29 stycznia do 1 lutego 2022 r.

Źródło: Messe Frankfurt