- Jako globalny lider w dziedzinie żywności pochodzenia roślinnego, poważnie traktujemy naszą odpowiedzialność za wywieranie pozytywnego wpływu na świat. Na całym świecie 40% wszystkich produkowanych tworzyw sztucznych to opakowania, które są używane raz, a następnie wyrzucane, co jasno pokazuje, że kwestia odpadów z tworzyw sztucznych jest jedną z najbardziej krytycznych dla naszego środowiska. Kiedy założyliśmy firmę Upfield, innowacyjne wyjście z plastikowych pojemników było naszym celem i jestem bardzo dumny ze wszystkich pracowników Upfield, którzy nadal pracują nad osiągnięciem tego celu. Konsumenci wymagają dziś produktów, które przynoszą korzyści zarówno ludziom, jak i planecie. Nasze masła roślinne i pasty do smarowania właśnie to robią. Jesteśmy podekscytowani możliwością wprowadzenia tego rozwiązania w naszych najbardziej kultowych markach na niektórych z naszych najważniejszych rynków.
- Jesteśmy dumni z tego, że wraz z Footprint stworzyliśmy innowacyjny pojemnik na bazie papieru, który jest trwały, odporny na oleje i atrakcyjny, co wielu uważało za niemożliwe w przypadku papieru. Jednak po latach poświęceń wspólnych zespołów badawczo-rozwojowych Upfield i Footprint oraz dziesiątkach prototypów sprawiliśmy, że niemożliwe stało się możliwe. Ten nowy papierowy pojemnik stanowi prawdziwy kamień milowy w dziedzinie zrównoważonych opakowań, które znacznie minimalizują zależność od plastiku. Będziemy nadal przesuwać granice poprzez dalsze innowacje w celu dostosowania do kompostowania, opracowywania nowych rozmiarów i formatów oraz udoskonalania w celu uzyskania optymalnego rozwiązania. Mamy nadzieję, że to, co osiągnęliśmy, zainspiruje inne firmy do dalszych pozytywnych zmian.
- Zaangażowanie Footprint w bardziej zrównoważoną planetę jest widoczne dzięki naszej współpracy z Upfield. Wprowadzenie przełomowego rozwiązania we współpracy z Upfield ustanawia pionierski standard branżowy. Oznacza to wprowadzenie pierwszego odpornego na oleje papierowego pojemnika na pasty do smarowania na bazie roślin. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Upfield przy tym przełomowym przedsięwzięciu, ponieważ współgra ono z naszym wspólnym celem, jakim jest pomoc klientom w realizacji ich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Ten wspólny wysiłek podkreśla transformacyjny wpływ innowacji na wspieranie pozytywnych zmian środowiskowych w celu kształtowania jaśniejszej przyszłości dla wszystkich.