Sofidel odświeża markę Regina

12/10/2017
ręczniki kuchenne regina sofidel

Firma Sofidel, producent papieru do użytku domowego i higienicznego, postanowiła odświeżyć markę Regina, wprowadzając nowe pozycjonowanie i claim, a jednocześnie zachowując spójną identyfikację wizualną na wszystkich rynkach. Tym samym marka Regina wkracza w nową fazę ekspansji i rozwoju.

Regina debiutuje na arenie międzynarodowej ze wspólnym hasłem „Papier dla Ludzi”. Nowy koncept, który będzie wdrażany w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz we Włoszech, koncentruje się na emocjach oraz uniwersalnych potrzebach, które odczuwa każdy z nas w domu – czyli miejscu, gdzie czujemy się najbardziej komfortowo.

- Po 30 latach obecności na rynku zdecydowaliśmy się zdefiniować na nowo pozycjonowanie marki Regina, dzięki której osiągnęliśmy pozycję szóstego gracza na świecie i drugiego w Europie w sektorze produktów higienicznych – mówiLuigi Lazzareschi, Prezes Grupy Sofidel. - Uzyskaliśmy to, planując jednocześnie kolejny krok, czyli nadanie marce Regina jednoznacznej europejskiej tożsamości, lidera rynku cieszącego się międzynarodowym uznaniem.

Polska jest pierwszym krajem, w którym zaplanowano emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego otwierającego kampanię. Polscy widzowie mogą go oglądać w największych stacjach telewizyjnych.

W spocie promującym Regina Najdłuższy Ręcznik ukazano kilka zabawnych scenek z życia typowej rodziny, które mogą przydarzyć się w każdym domu. Ich wspólnym mianownikiem jest to, że przedmiot istotny w danej historii nagle się kończy lub zaczyna go brakować. Mamy gospodynię, której kończy się cukier i której w następnej scenie brakuje pomidorów koktajlowych do udekorowania tarty. Widzimy też młodego tatę, któremu zabrakło wody niezbędnej do puszczania baniek, aby rozbawić swojego synka. Na szczęście jest ręcznik Regina, wobec którego można mieć pewność, że nie skończy się szybko i wystarczy na dłużej.


Spot „Pewność, że wystarczy na dłużej” został wyprodukowany przez agencję reklamową Grey, a za działania PR-owe odpowiada agencja Hill+Knowlton Strategies Poland.

Grupa Sofidel jest jednym z wiodących producentów papieru do użytku domowego i higienicznego. Została założona w 1966 r., ma oddziały w 13 krajach: w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Belgii, Niemczech, Szwecji, Polsce, we Włoszech, Francji, na Węgrzech, w Grecji, Rumunii, Turcji i w Stanach Zjednoczonych. Łącznie zatrudnia ponad 5500 pracowników, generuje 1,842 mln euro obrotów (2016 r.), a zdolności produkcyjne sięgają ponad milion ton rocznie (1,058 mln ton w 2016 r.).