Partnerzy

esb European Suppliers Book to narzędzie mające na celu wsparcie dostawców w działaniach eksportowych w branży artykułów promocyjnych. Poznaj katalog ESB i sprawdź, jak najlepiej wykorzystać możliwości promocji.
 MTP Międzynarodowe Targi Poznańskie to lider polskiego przemysłu targowego. Posiadają ok. 50% udziału w rynku targowym w Polsce i są pierwszym organizatorem targów w Europie Środkowo-Wschodniej. MTP należą do organizacji skupiających liderów targowych z całego świata m.in. UFI - Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego i Centrex - Międzynarodowego Związku Statystyk Targowych, EMECA - Europejskiego Stowarzyszenia Głównych Centrów Wystawienniczych oraz Polskiej Izby Przemysłu Targowego. W portfolio produktów MTP znajduje się ponad sto targów organizowanych w cyklach rocznych lub dwuletnich, a wśród nich targi Taropak czy Poligrafia.
polska izba opakowań Polska Izba Opakowań jest organizacją samorządu przedsiębiorców skupiającą producentów opakowań, materiałów opakowaniowych, maszyn i urządzeń dla przemysłu opakowań. Powstała w odpowiedzi na potrzeby środowiska przemysłu opakowań. Jest reprezentantem interesów tego środowiska. Udziela wsparcia w rozwoju firm a w szczególności małych i średnich. Zapewnia obsługę edukacyjno-informacyjną. Wspiera działania na rzecz promocji i marketingu. Organizuje misje gospodarczo-promocyjne i marketingowo-informacyjne. Członkostwo w Izbie uwierzytelnia firmę wobec jej rynkowych partnerów. Izba pośredniczy w nawiązywaniu kontaktów handlowych i kooperacyjnych. Wspiera obecność firm-członków Izby na polskim rynku oraz na rynkach zagranicznych. Jest organizatorem Konkursu na prace dyplomowe o tematyce opakowaniowej i współorganizatorem konkursu na opakowanie PakStar. Przyznaje tytuły "Zasłużony dla przemysłu opakowań" oraz "Firma zasłużona dla przemysłu opakowań". Izba jest także inicjatorem "Dnia Opakowań" (15 września).
rema tv RemaTV to pierwsza telewizja internetowa dla branży reklamy i poligrafii. Naszą misją jest dostarczanie branży aktualnych informacji, wiedzy o rynku gadżetów, poligrafii, znakowania, reklamy zewnętrznej i wewnętrznej oraz podnoszenia kompetencji pracowniczych przy pomocy materiałów wideo.
  Miesięcznik „Świat DRUKU” ukazuje się od 1993 roku i ma opinię pisma fachowego i rzetelnego, niezawodnego źródła wiedzy dla początkujących i zaawansowanych, jest też uznawany za pismo nowoczesne, dynamiczne i niezależne. Czasopismo skierowne jest do drukarń, studiów graficznych, agencji reklamowych oraz dostawcy nowych technologii.