Grigeo Group inwestuje rekordowe 106 mln euro w rozwój produkcji papierów higienicznych. Nowa maszyna PM7 i modernizacja zakładów na Litwie i w Polsce pozwolą podwoić moce produkcyjne do 140 tys. ton rocznie.
Ponad 80% roślin kwitnących zależy od zapylaczy. Foxy, poprzez współpracę z 3Bee i linię Love the Bee, zachęca do świadomych wyborów. Promocja w Kauflandzie z okazji Dnia Pszczół.
W tym roku po raz kolejny konsumenci mogą znaleźć zimowe produkty sezonowe marek Lambi i Tento firmy Metsä Tissue na półkach w swoich ulubionych sklepach w całej Europie.
Papier toaletowy drożeje, a UE zatwierdziła właśnie rozporządzenie zapobiegające tzw. wylesianiu, co jeszcze jeszcze przyspieszyć wzrost cen produktów higienicznych z papieru.
Grupa WEPA uruchomiła nową maszynę papierniczą w swojej walijskiej siedzibie w Bridgend, podwajając tym samym swoje zdolności produkcyjne na rynku brytyjskim.
Z ogólnopolskiej analizy cen detalicznych wynika, że Polacy kupują papier toaletowy najtaniej w dyskontach, a najdrożej – w sieciach cash&carry. Największe rozbieżności cenowe sięgają aż 80% i dotyczą tzw. 6-paków.
W dobie koronawirusa COVID-19 oprócz produktów żywnościowych, szczególnie dużym „powodzeniem” wśród konsumentów cieszą się artykuły higieniczne, a wśród nich papier toaletowy. Czy może go zabraknąć?
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.
Pliki cookies wykorzystywane są w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszej witryny.
Mogą Państwo wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.