Jaki będzie 2023 rok w szeroko rozumianej branży poligraficznej? Główne trendy, które zdominują rynek, to cyfryzacja biur, wzrost popularności druku na żądanie oraz częstsze wykorzystanie atramentu zamiast toneru.
Projekty, które uatrakcyjnią każdy sklep i lokal usługowy. Plakaty, które natychmiast przyciągną wzrok przechodniów. Ulotki, które nie trafią do kosza. Na listopadowych targach Retail Show w Warszawie Canon odsłoni tajemnice druku w dziedzinie reklamy i marketingu.
FLXfinish+ to technologia, która na zawsze może odmienić realia druku wielkoformatowego. Jednocześnie matowe i błyszczące wykończenie, które w produkcji nie wymaga użycia dodatkowych lakierów.
Firma Amagraf zaprasza na prezentacje maszyn do zadruku tkanin w technologii DTF, różnego rodzaju grafik wielkoformatowych, a także urządzeń do zadrukowywania gadżetów podczas tegorocznego Festiwalu Marketingu.
Jak wskazują wyniki badań rynkowych opublikowanych przez Stora Enso, czytelnicy częściej wybierają książki w tradycyjnej, papierowej formie niż e-booki czy audiobooki.
W Warszawie odbyło się ogłoszenie wyników i wręczenie nagród organizowanego po raz piąty konkursu Polish Graphic Design Awards. W ramach konkursu 14 zespołów jurorskich przyznało ponad 150 nominacji, 50 wyróżnień i 30 nagród głównych dla najlepszych projektów graficznych 2021 roku.
Czy papier nadal będzie potrzebny? Czy druk wciąż ma w sobie marketingową moc? Czy e-booki nie zdominują rynku książek? Eksperci przewidują, że papier nie zniknie z użycia, a praca drukarzy będzie coraz łatwiejsza i ciekawsza.
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.
Pliki cookies wykorzystywane są w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszej witryny.
Mogą Państwo wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.