Giełdowa grupa Kompap, należąca do wiodących podmiotów w branży poligraficznej w Polsce, w I kwartale 2023 r. zanotowała 29,69 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 32% r/r.
Zapraszamy do lektury rozmowy z prezesem drukarni RAGUS, Jackiem Ragusem, na temat rozwiązań w zakresie produktów wspierających sprzedaż i usprawnień w zarządzaniu produkcją.
Drukarnia DC zakupiła niedawno wielozadaniowy multifinisher Docucutter DC-618 z oferty Duplo. Dostarczyła go firma Tadan – lokalny dealer rozwiązań tego producenta.
Nowoczesne drukarnie inwestują w rozwiązania z zakresu druku cyfrowego. Doskonałym przykładem jest pruszkowska Drukarnia Grafis, która dzięki ogromnym możliwościom urządzenia AccurioJet KM-1e od Konica Minolta zrezygnowała z druku offsetowego.
Jaki będzie 2023 rok w szeroko rozumianej branży poligraficznej? Główne trendy, które zdominują rynek, to cyfryzacja biur, wzrost popularności druku na żądanie oraz częstsze wykorzystanie atramentu zamiast toneru.
Projekty, które uatrakcyjnią każdy sklep i lokal usługowy. Plakaty, które natychmiast przyciągną wzrok przechodniów. Ulotki, które nie trafią do kosza. Na listopadowych targach Retail Show w Warszawie Canon odsłoni tajemnice druku w dziedzinie reklamy i marketingu.
FLXfinish+ to technologia, która na zawsze może odmienić realia druku wielkoformatowego. Jednocześnie matowe i błyszczące wykończenie, które w produkcji nie wymaga użycia dodatkowych lakierów.
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.
Pliki cookies wykorzystywane są w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszej witryny.
Mogą Państwo wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.