Do 2030 r. w Polsce zostanie wykorzystane 147 milionów plastikowych toreb w ramach dostaw zakupów modowych online, co przekłada się na ponad 2500 plastikowych toreb dostarczanych co godzinę.
Mimo powszechnej digitalizacji firm i działań reklamowych przenoszonych głównie na social media i internet branża papiernicza ma się w jak najlepszym porządku.
Rynek opakowań gotowych do sprzedaży detalicznej znajduje się w fazie dynamicznego rozwoju, napędzanego przez rosnący popyt, postęp technologiczny oraz zmieniające się preferencje konsumentów i wymagania detalistów.
Analitycy branżowi zakładają, że globalny przemysł poligraficzny w ciągu najbliższych pięciu lat osiągnie średni roczny wzrost, skorygowany o inflację, o ponad 2,1%.
O rosnącej popularności druku cyfrowego, wszechobecnej automatyzacji i zrównoważonym rozwoju w branży wydawniczej pisze Francesco Crotti, konsultant biznesowy w dziedzinie druku.
Branża poligraficzna i papiernicza stoi w obliczu transformacji napędzanej cyfryzacją i zrównoważonym rozwojem. Papier i produkty drukowane nadal będą odgrywać ważną rolę, ale przyszłość branży zależy od innowacji i dostosowania się do nowych trendów.
Ubiegły rok był trudny dla wszystkich segmentów branży opakowań w Polsce. Pierwsze podsumowanie wyników produkcji wskazuje na to, że odnotowano spadek wartości produkcji po raz pierwszy od kiedy GUS publikuje dane dla sektora.
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.
Pliki cookies wykorzystywane są w celach statystycznych, reklamowych, a przede wszystkim, aby ułatwić korzystanie z naszej witryny.
Mogą Państwo wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.