Polski rynek poligraficzny ma się bardzo dobrze. Raporty na temat branży mówią o tym, że jest to sektor, który nieustannie się rozwija i poszerza zakres działania.
Organizowane przez Grupę MTP Targi nowoczesnego druku 4 PRINT, to wydarzenie koncentrujące się na technikach druku, innowacyjnych rozwiązaniach offsetowych, cyfrowych, przemysłowych oraz technologiach 3D. Wystawcy zaprezentują zarówno szeroką ofertę materiałów i akcesoriów jak i ofertę maszyn drukujących, introligatorskich, urządzeń foliujących, maszyn cyfrowych i oprogramowania.
Do Targów pozostało zaledwie trzy miesiące; coraz więcej firm zgłasza udział w tym wydarzeniu.
Targi 4 PRINT dają możliwość zapoznania się z najnowszymi technologiami, trendami i nowościami produktowymi w obszarze szeroko pojętego druku. Tematyka będzie z pewnością atrakcyjna dla właścicieli i dyrektorów technicznych drukarń, designerów, projektantów opakowań i etykiet, ale także dla agencji reklamowych i wydawnictw.
Druk i opakowania to współcześnie dwie nierozerwalnie połączone branże, dlatego w odpowiedzi na potrzeby rynku targi nowoczesnego druku 4 PRINT organizowane są razem z Międzynarodowymi Targami Pakowania i Etykietowania TAROPAK, w dniach 30.09-3.10.2019 na Terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Przyjazd na TAROPAK i 4 PRINT to nie tylko okazja do zapoznania się z ofertą kilkuset czołowych producentów i dostawców, ale także szansa na skorzystanie z ciekawego programu wydarzeń, w tym konferencji, warsztatów, szkoleń i pokazów specjalistycznych.
Wraz z Międzynarodowymi Targami Pakowania i Etykietowania TAROPAK i 4 Print, organizowane są Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD, Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych POLAGRA-TECH, Międzynarodowe Targi Gastronomii i Hoteli Polagra Gastro i Invest Hotel.
Bliskość branży spożywczej, opakowań i druku pozwala na stwierdzenie, iż ten blok targów to biznes w skali makro – tak można określić możliwości, jakie czekają na profesjonalistów w dniach 30.09-3.10.2019 w Poznaniu. Cały teren poznańskich Targów zostanie zagospodarowany przez wystawców z różnych, lecz na jakże wielu płaszczyznach korespondujących, branż. Będzie to z pewnością czas owocnych kontaktów biznesowych, poszerzania wiedzy i poznawania najnowszych trendów w wielu dziedzinach.