Feldmuehle odświeża portfolio produktów

30/10/2017
Heiner Kayser, Feldmuehle

Firma Feldmuehle Uetersen GmbH przeprowadza restrukturyzację portfolio swoich produktów i organizacji sprzedaży: sześć segmentów produktów firmy jest obecnie skupionych w obszarach biznesowych Aplikacji do etykietowania, Rozwiązań do pakowania i Zastosowań graficznych.

Restrukturyzacja wprowadzana przez nowego Dyrektora Zarządzającego Heinera Kaysera ma mieć korzystny wpływ na bliskość klientów. Jej celem jest wzmocnienie pozycji rynkowej Feldmuehle w trzech obszarach.  Z wyraźnym naciskiem na wysokiej jakości papiery etykietowe, papier pakowy, papier graficzny i karton, Feldmuehle jest skoncentrowana na zaspokajaniu potrzeb rynku. Jednocześnie, wiedza i doświadczenie pracowników oraz elastyczne możliwości floty maszyn będą jeszcze lepiej wykorzystywane zgodnie z wymaganiami klienta.

- Koncentrujemy się na naszych największych mocnych stronach - mówi Heiner Kayser, Dyrektor Zarządzający Feldmuehle Uetersen GmbH. -Naszym celem jest być szczególnie blisko klienta, aby umożliwić znalezienie innowacyjnych rozwiązań dla konkretnych wymagań oraz ciągłe ustalanie standardów pod względem jakości i obsługi klienta.   

Cele firmy Feldmuehle są jasno określone: udział firmy w rynku powinien zostać poszerzony w trzech obszarach biznesowych, a pozycja dostawcy wysokiej jakości białych papierów powlekanych dla przemysłu etykietowego, opakowaniowego i drukarskiego ma zostać wzmocniona.

Wysoka jakość usług dzięki sprzedaży zorientowanej na klienta

W wyniku reorganizacji portfolio produktów, cała struktura sprzedaży będzie bardziej ukierunkowana na klienta. Wsparcie sprzedaży i pracownicy sprzedaży w terenie będą wyspecjalizowani w jednej z trzech dziedzin działalności i będą mogli doradzać klientom swoją szczegółową wiedzą o produktach.

- Nazwa Feldmuehle oznacza wysoki poziom usług - mówi Eckhard Kallies, dyrektor sprzedaży i marketingu. - Nowa struktura pozwala nam jeszcze bardziej zgłębiać wymagania i potrzeby oraz działać jak prawdziwy partner naszych klientów.    

Wzmocnienie obszaru graficznego

W ramach asortymentu graficznego firma w coraz większym stopniu koncentruje się na produktach o szczególnie wysokiej bieli i jakości premium. Oprócz papieru graficznego, zintegrowana zostanie również biała tektura VivaCard. Wraz z pojawieniem się kolejnego produktu, ten obszar działalności zyskuje na znaczeniu. Celem jest zaoferowanie klientom szerszego portfolio graficznego.  

Ambicje w ugruntowanym obszarze etykietowania

Feldmuehle, z długą tradycją i dużym doświadczeniem w produkcji papieru etykietowego, jest jednym z wiodących dostawców w tej dziedzinie. Jako trendsetter firma rozszerzy szeroki i wysokiej jakości portfel produktów o innowacyjne produkty oraz rozszerzy swoją pozycję rynkową.  

Potencjał w pakowaniu

W dziedzinie papierów pakowych i wkładek, w pełni wykorzystany zostanie potencjał rozwoju nowych, wysokiej jakości produktów. Feldmuehle ma na celu dalsze rozwijanie tego obszaru biznesowego dzięki nowym produktom, np. w segmencie papierów barierowych oraz oferując klientom innowacyjne specjalności.

Powiązane wiadomości