REKLAMA360 kręci się wokół wszystkich branż

13/07/2015
REKLAMA360 kręci się wokół wszystkich branż

Wykładnik 360 to przepustka do wszystkich branż, otwierająca podwoje do nieskończonej liczby możliwości opowiedzenia historii marki, firmy, produktu, czy usługi. Taką historię, zaklętą w postać upominku reklamowego, najchętniej opowiada aż 82,93% marketerów – wskazuje IV edycja badania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Z badania PIAP płynie optymistyczna prognoza dla całej branży reklamowej, na co wskazują deklaracje ankietowanych. Przywiązują oni większą uwagę do jakości upominków reklamowych, cena nie jest już bowiem pierwszym kryterium. Dobrą informacją jest także wzrost liczby marketerów dysponujących budżetem w przedziale 20 000-50 000 zł w stosunku do ubiegłego roku.

- Skala i wieloletnie doświadczenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w organizowaniu imprez targowych dla różnych branż, od FMCG, przez hotelarstwo, fitness, budownictwo, aż po targi motoryzacyjne, pozwala nam na dotarcie zarówno do agencji reklamowych, ale i marketerów – przekonuje Ilona Rosiak, dyrektor projektu REKLAMA360. Zdajemy sobie sprawę, jak wielkie znaczenie ma personalizacja w działaniach strategów marketingowych i jest to wspólny mianownik tegorocznej edycji, łączący wszystkie branże. Raport PIAP potwierdza zasadność organizowania eventu w formule zakładającej podział na strefy tematyczne, w których każda z tych branż będzie gospodarzem podejmującym konkretnych profesjonalistów odwiedzających targi – dodaje.

Tegoroczna edycja targów REKLAMA360 to obowiązkowa pozycja w kalendarzu agencji reklamowych i marketerów. Także ze względu na swój termin, który idealnie wpisuje się w wybór świątecznych upominków, a także plany rozpisywania budżetów na kolejny rok.

Targi REKLAMA360 odbędą się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 29 września do 1 października 2015 r.

Kategoria: