London Packaging Week to jedne z wiodących targów technologii pakowania w Wielkiej Brytanii. Odwiedzający mogą zobaczyć innowacyjne i przyjazne dla środowiska produkty i usługi dla przemysłu. Jest to doskonała okazja do interakcji z nowymi partnerami i dostawcami, a tym samym do zwiększenia własnej wydajności i produktywności.
LPW wykracza poza tradycyjny format wystawienniczy dzięki warsztatom, seminariom i nagrodom, które umożliwiają uczestnikom zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie opakowań i uczenie się od ekspertów branżowych.
London Packaging Week składa się z czterech wydarzeń poświęconych konkretnym rynkom - luksusowym, kosmetycznym, napojów i FMCG, które tworzą idealne miejsce spotkań dla wszystkich zaangażowanych w tworzenie opakowań w tych kluczowych sektorach. Setki największych światowych dostawców i tysiące projektantów, twórców opakowań, marketerów, założycieli i nabywców polegają na tym wydarzeniu, aby napędzać swoją innowacyjność i kreatywność.
Packaging Première to selektywna wystawa poświęcona łączeniu projektantów i producentów luksusowych opakowań z największymi międzynarodowymi markami, które chcą stworzyć niepowtarzalny znak luksusu dla swoich produktów.
PCD stała się wiodącą na świecie marką eventową dla społeczności zajmującej się opakowaniami kosmetycznymi, łącząc i inspirując innowacje i biznes zarówno dla marek, projektantów, jak i dostawców.
PLD łączy twórców opakowań, projektantów i dostawców w celu zdefiniowania przyszłości opakowań dla wszystkich rodzajów napojów premium i luksusowych - od wina i napojów spirytusowych po piwa premium i napoje bezalkoholowe.
Najnowsza marka na London Packaging Week, Food & Consumer Pack, ma na celu stymulowanie innowacji w zakresie opakowań na wartym 200 miliardów funtów rynku codziennej żywności, napojów i produktów FMCG. Wydarzenie umożliwia realizację innowacyjnych projektów technologów i projektantów opakowań pracujących dla marek i sprzedawców detalicznych, inspirując ich najnowszymi produktami i wiedzą oraz łącząc ich z dostawcami opakowań, którzy pomogą im stworzyć przyszłość ich opakowań.
Każde wydarzenie tworzy skoncentrowane środowisko dla projektantów opakowań, deweloperów, nabywców i dostawców, aby spotykać się i prowadzić interesy w sposób efektywny czasowo i kosztowo - oraz tworzyć kolejne innowacje definiujące rynek.