40 lat produkcji opakowań typu Bag-in-Box

08/10/2017
opakowania bag-in-box

Smurfit Kappa, która świętuje 40 lat produkcji opakowań typu Bag-in-Box®, osiąga niezwykły wzrost sprzedaży w Europie, a zwłaszcza we Francji gdzie sprzedaż w ciągu ostatnich 10 lat zwiększyła się trzykrotnie.

Wzrost sprzedaży produktów zapakowanych w Bag-in-Box® odzwierciedla zmiany w zachowaniu konsumentów i trendach społecznych. Dłuższy okres trwałości, łatwość obsługi oraz maksymalne wykorzystanie produktu stało się bardziej atrakcyjne, zarówno dla konsumentów jak i sprzedawców. Oprócz Francji, sprzedaż opakowań Smurfit Kappa Bag-in-Box® wzrosła również w innych krajach, szczególnie w Argentynie, Danii, Norwegii, Rosji, Szwecji i USA.

Wprowadzone na rynek w Épernay we Francji w roku 1977 rewolucyjne opakowania Bag-in-Box® stale ewoluowały na przestrzeni lat, zyskując dodatkowe rozwiązania, takie jak kran Vitop®, zaawansowane systemy urządzeń napełniających i opakowania Pouch-Up®.

Innowacje te doprowadziły Smurfit Kappa na pozycję lidera w zakresie rozwiązań Bag-in-Box® w Europie. Opakowanie Bag-in-Box® zapewnia właścicielom marek również zwiększone możliwości brandingu w punkcie sprzedaży, co Smurfit Kappa osiąga dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu ShelfSmart.

- Nasze 40-letnie doświadczenia spowodowało, że byliśmy w stanie  wykorzystać wzrost popularności win w Bag-in-Box® w ostatnim czasie. Choć opakowania Bag-in-Box® najczęściej kojarzą się z winem, oferujemy  je również dla wielu różnych produktów, w tym soków, masy jajecznej, nabiału, a także dla branży poza- spożywczej, w tym do olei silnikowych i produktów chemicznych - powiedział Thierry Minaud, CEO Smurfit Kappa Bag-in-Box®. - Dzięki niskiej emisji dwutlenku węgla i dłuższemu okresowi trwałości, nasze produkty Bag-in-Box® stanowią bardziej zrównoważony wybór opakowaniowy dla wielu gałęzi przemysłu. Jesteśmy dumni z tego, co dotychczas osiągnęliśmy.