Smurfit Kappa zwycięża w konkursie Red Dot Award

24/11/2016
kot w kartonie

Smurfit Kappa Polska zdobyła dwie nagrody w najbardziej prestiżowym i cenionym na całym świecie konkursie Red Dot Award w kategorii "Communication Design".  

Wśród niemal 17 000 zgłoszeń z 46 państw, projekty Smurfit Kappa wyróżniały się innowacyjnym i zarazem przełomowym wzornictwem. Wśród poprzednich zwycięzców znajdowały się takie marki jak Apple, Samsung czy Phillips.

Zespół Smurfit Kappa Polska z myślą o miłośnikach zwierząt domowych stworzył opakowanie do transportu dla kotów. Projekt FILEMON – to rozwiązanie tanie i wygodne. Może służyć zarówno jako produkt wielokrotnego użytku dla osób prywatnych, jak i za jednorazowe rozwiązanie w lecznicach i schroniskach dla zwierząt. Transporter to także rozwiązanie przyjazne środowisku. Wykonany z szarej tektury z delikatnym, czarnym nadrukiem jest łatwy i bezpieczny w utylizacji. 
kot w kartonieDrugim zwycięzcą z Polski był "SoFruBox®". Jest to system opakowań opracowany wspólnie z firmą SoFruPak® pozwalający na bezpieczny i ekonomiczny transport owoców z gospodarstw rolnych do punktu sprzedaży. Rozwiązanie to spełnia oczekiwania logistyczne, technologiczne oraz wizualno-reklamowe. Estetyczna wizualnie prezentacja owoców zachęca konsumenta do kupna, a producentom umożliwia budowanie wizerunku swojej marki i wyróżnienie się na rynku owocowym.
karton na owoceKażdy z wymienionych wyżej produktów uhonorowano nagrodą Red Dot Award za innowacyjny projekt, zastosowanie materiałów zrównoważonych ekologicznie oraz za funkcjonalność rozwiązań dedykowanych konsumentom. Współpraca z klientami w celu zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań jest siłą napędową Smurfit Kappa w codziennej pracy.

Arco Berkenbosch, VP Innovation w Smurfit Kappa stwierdza: -Czujemy sie niezwykle dumni i zaszczyceni zdobyciem nagród Dot Red Award i wyróżnieniem naszej firmy w kilku prestiżowych obszarach projektowania. Nagrody te potwierdzają, że projektanci Smurfit Kappa osiągnęli poziom klasy światowej, wyznaczają nowe standardy kreatywności i innowacyjności.