Epson podsumowuje targi Packaging Innovations

14/04/2015
Epson na targach Packaging Innovations

Podczas ostatniej edycji targów Packaging Innovations firma Epson zaprezentowała rozwiązania dla druku specjalistycznego.

Zainteresowanie wśród zwiedzających wzbudził m.in. premierowy sprzęt - Epson ColorWorks C7500. Urządzenie to wychodzi naprzeciw potrzebom rynku opakowań, który coraz częściej odchodzi od wielkonakładowych serii drukowanych na offsecie, na rzecz personalizowanych oznaczeń produktów tworzonych w niskich nakładach. Dzięki zastosowaniu głowicy wierszowej PrecisionCore MicroTFP C7500 pozwala na produkcję etykiet w świetnej jakości graficznej za rozsądną cenę uzyskaną dzięki eliminacji kosztów druku wstępnego. Szybkość 300 mm/s w rozdzielczości 600 x 1200 dpi oraz funkcjonalność drukowania na żądanie pozwalają błyskawicznie realizować krótkie serie etykiet np. na potrzeby wydarzeń okolicznościowych czy promocji.

- W świecie sprzedaży i marketingu to estetyczna i czytelna etykieta wyzwala impuls, który powoduje że Klient wkłada do koszyka określony produkt. Dzięki C7500 producenci i handlowcy dostają do dyspozycji urządzenie, które nie tylko potrafi tworzyć etykiety z niemal fotograficzną jakością druku, ale również, dzięki radykalnemu skróceniu ścieżki od indywidualnego projektu do gotowej etykiety na produkcie zyskują istotną przewagę nad konkurencją  - mówi Grzegorz Moch Business Solution Account Manager z Firmy Epson – Atrakcyjność wachlarza przewag, jakie daje Colorworks C7500 oddaje przekrój klientów składających zamówienia na drukarkę podczas Packaging Innovations 2015: od średnich drukarni począwszy, poprzez hurtownie spożywcze, aż po indywidualne piekarnie czy sklepy. Warto podkreślić, że o ile czasem trudno jest wiarogodnie przekazać w folderze czy prezentacji kluczowe cechy produktu, jak np. jakość druku, czy przyjazność obsługi, tak można je bez problemu zaprezentować w ciągi kilku chwil bezpośredniej demonstracji. Dlatego właśnie profilowane targi, w rodzaju Packaging Innovations są niezastąpioną formą dotarcia do odbiorców sprzętu tej klasy.