TAKT na targach Packaging Innovations

10/04/2017
takt wajda
Drukarnia Opakowań TAKT była jednym z wystawców IX edycji targów Packaging Innovations, które w dniach 4-5 kwietnia odbyły się w warszawskim centrum targowym Expo XXI.

Firma zaprezentowała odwiedzającym targi swoją szeroką ofertę, od projektu do gotowego produktu: druk, tłoczenie i pakowanie. TAKT jest producentem opakowań z litej tektury introligatorskiej, kaszerowanych dowolnymi okleinami (typu „Clamshell, „Premium”), a także opakowań kartonowych (obwoluty, pudełka, op. typu Digipack, koperty) z wykorzystaniem szerokiej gamy uszlachetnień.

- Nasza specjalizacja to opakowania kaszerowane, eleganckie, bardzo wysokiej jakości oraz na indywidualne zamówienie. Wykonujemy opakowania, które znajdują zastosowanie w różnych segmentach rynku: kosmetycznym, alkoholowym, odzieżowym, gier planszowych, karcianych, puzzli czy też muzycznym, w tym opakowania na płyty winylowe - mówi Joanna Stanowicka-Ozga, marketing manager w Drukarni TAKT. - Na stoisku zaprezentowaliśmy najciekawsze produkcje, gdzie każdy zwiedzający mógł je obejrzeć, poszukać inspiracji, znaleźć innowacyjne rozwiązania opakowań.

Takt na targach Packaging Innovations
Duże zainteresowanie wśród zwiedzających wzbudziło opakowanie dla Wydawnictwa WAJDA, które zwyciężyło w konkursie Art of Packaging na opakowani roku. WAJDA to wysokiej jakości opakowanie, które swą formą wprowadza użytkownika w tajemniczy klimat kinematografii wielkiego polskiego reżysera Andrzeja Wajdy. Przeprowadzona dwukrotnie prelekcja na ten temat podczas warsztatów Work Shops podczas targów pozwoliła pokazać zwiedzającym jak powstawało.
- Nasze produkcje trafiają nie tylko na rynek polski, ale w dużej mierze na zagraniczny. Dla nas trendem jest jakość, więc dokładamy wszelkich starań, by spełniać to założenie i to doceniają Klienci, zlecając u nas produkcje. Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni tegoroczną edycją Targów Packaging Innovations, z racji ilości i jakości spotkań, które się odbyły na naszym stoisku. Cieszymy się że realizujemy tak ciekawe, różnorodne i złożone produkcje. Każdy Klient to nowe doświadczenie i wierzymy że będzie ich coraz więcej. Na pewno nie zabraknie nas na tych targach za rok - podsumowuje Joanna Stanowicka-Ozga.