– Katalog to dla nas istotne źródło komunikacji z klientami. Zarówno ten papierowy, jak i online. To miejsce, gdzie w przejrzysty sposób pokazaliśmy wszystkie nasze produkty, ale nie tylko. Zawiera też porady i inspiracje – mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający Raja Polska.
– Konsumenci zwracają dzisiaj dużą uwagę na opakowanie. Karton powinien być dopasowany do zawartości zarówno pod względem wytrzymałości, jak i rozmiaru przesyłki. Dla przedsiębiorców natomiast znacznie ma odpowiednie zabezpieczenie towaru i oczywiście konkurencyjna cena. Ponad 550 kartonów w ofercie Raja oznacza, że idealne rozwiązanie dla potrzeb klienta jest praktycznie na wyciągnięcie ręki. W dopasowaniu najlepszego produktu zawsze pomogą nasi doradcy – mówi Jarosław Kamiński.
W ofercie znajdziemy też szeroki wybór opakowań ozdobnych oraz pudełek i dodatków do efektownej ekspozycji produktów
– Wiemy, że możliwość korzystania z usług u jednego dostawcy, to dla naszych klientów ogromne ułatwienie i dlatego staramy się, aby nasza oferta zawierała wszystko, czego w zakresie pakowania, przechowywania, wysyłki i pracy mogą potrzebować – podsumowuje Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający Raja Polska.