Nowy katalog produktowy RAJA

28/09/2023
Nowy katalog produktowy RAJA
Trwałe i odporne na każde warunki, czy może raczej ekologiczne i innowacyjne, albo jednak przede wszystkim ekonomiczne? Nowe rozwiązania w zakresie opakowań znaleźć można w nowym katalogu Raja.

Zaprezentowany wraz z początkiem września katalog Raja to ponad 3000 produktów dostępnych od ręki i z dostawą w 24 godziny. Zawiera szeroki wachlarz artykułów opakowaniowych, urządzeń i elementów wyposażenia magazynu, artykułów higienicznych i ochronnych oraz materiałów biurowych.

– Katalog to dla nas istotne źródło komunikacji z klientami. Zarówno ten papierowy, jak i online. To miejsce, gdzie w przejrzysty sposób pokazaliśmy wszystkie nasze produkty, ale nie tylko. Zawiera też porady i inspiracje – mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający Raja Polska.

Eko-rozwiązania dla każdego

Raja stale rozwija ofertę produktów dla eko-odpowiedzialnych użytkowników. Jest to gama artykułów ekologicznych, papierowych materiałów opakowaniowych, które są doskonałą alternatywną dla klasycznych rozwiązań. Znajdziemy wśród nich papier stretch, papier bąbelkowy, papierową, mocną taśmę spinającą, różnego rodzaju wypełniacze, czy papierową kopertę bąbelkową. – Ekologiczna linia produktów to z jednej strony realizacja naszego zobowiązania na rzecz środowiska, a z drugiej wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy coraz częściej decydują się na alternatywne, przyjazne środowisku materiały – wyjaśnia Jarosław Kamiński. Warto zauważyć, że część produktów z tej kategorii została wyróżniona w konkursie Packaging Innovation Award 2023 we Francji.

Kompleksowa oferta

W nowym katalogu Raja znajdują się artykuły niezbędne do prowadzenia działalności wysyłkowej, ale też każdego biura. Podstawę oferty stanowią jednak materiały opakowaniowe. Uwagę przykuwa szeroka gama kartonów, od standardowych, ekonomicznych rozwiązań, przez eleganckie pudełka fasonowe i ozdobne, aż po sprawdzone w branży e-commerce kartony z automatycznym dnem oraz pudełka specjalnego przeznaczenia.

– Konsumenci zwracają dzisiaj dużą uwagę na opakowanie. Karton powinien być dopasowany do zawartości zarówno pod względem wytrzymałości, jak i rozmiaru przesyłki. Dla przedsiębiorców natomiast znacznie ma odpowiednie zabezpieczenie towaru i oczywiście konkurencyjna cena. Ponad 550 kartonów w ofercie Raja oznacza, że idealne rozwiązanie dla potrzeb klienta jest praktycznie na wyciągnięcie ręki. W dopasowaniu najlepszego produktu zawsze pomogą nasi doradcy – mówi Jarosław Kamiński.

W ofercie znajdziemy też szeroki wybór opakowań ozdobnych oraz pudełek i dodatków do efektownej ekspozycji produktów

Raja proponuje też optymalny wybór urządzeń i narzędzi niezbędnych w każdym magazynie i w pracy pakowacza. Od kompletnych stanowisk do pakowania, przez regały, po wózki i maszyny do wytwarzania wypełniaczy. Ofertę uzupełnia szereg drobnych narzędzi, które usprawniają pakowanie, np. etykieciarek oraz wszelkiego rodzaju pojemniki i podstawy do przechowywania towaru w magazynach: skrzynki, palety, kosze itp.
Uzupełnieniem oferty są artykuły biurowe oraz te związane z higieną i bezpieczeństwem.

– Wiemy, że możliwość korzystania z usług u jednego dostawcy, to dla naszych klientów ogromne ułatwienie i dlatego staramy się, aby nasza oferta zawierała wszystko, czego w zakresie pakowania, przechowywania, wysyłki i pracy mogą potrzebować – podsumowuje Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający Raja Polska.

Personalizowane rozwiązania

Stała oferta już teraz obejmuje tysiące produktów, ale co jeśli nie znalazłeś wśród nich dokładnie tego czego potrzebujesz? Albo chcesz, żeby opakowanie było wizytówką Twojej marki i potrzebujesz personalizowanych rozwiązań? Tutaj z pomocą przychodzą specjaliści Raja, którzy pomogą Ci spersonalizować w zasadzie każdy produkt do pakowania, ale też mogą zaprojektować i wyprodukować idealne opakowanie, skrojone dokładnie do potrzeb klientów.

Cyfrowa komunikacja wygrywa

Dążąc do ograniczania wpływu swojej działalności na klimat, firma Raja sukcesywnie zmniejsza liczbę drukowanych katalogów. W ciągu ostatnich 5 lat dystrybucja papierowego katalogu spadła o 41 proc. Bez obaw, każdy może katalog zamówić lub bez trudu obejrzeć go online. Co więcej, elektroniczna wersja pozwala nam za pomocą jednego kliknięcia przenieść się bezpośrednio na stronę interesującego nas produktu w sklepie. No właśnie, czy skoro jest sklep, w którym dostępne są wszystkie produkty, warto w ogóle sięgać po katalog? Oczywiście, że tak! Katalog bowiem, to nie tylko zbiór oferowanych artykułów, ale też inspiracje i porady. Poza tym usystematyzowane kategorie pozwalają obejrzeć różne dostępne produkty podobnego typu i łatwo je porównać, a ostatecznie wybrać ten, który nam najbardziej pasuje.

Zgodzić się musimy, że nie są to czasy, gdy na nowy katalog ulubionego sklepu czeka się z wypiekami na twarzy, ale skompilowana w formie publikacji oferta to nadal przydatne i poręczne narzędzie ułatwiające wybór potrzebnych nam produktów.