– Szeroki wybór jaki oferuje nam rynek sprawia, że możemy osiągnąć oczekiwany rezultat. Co więcej, jeśli zdamy się na doświadczonych doradców, cały proces zostanie dopasowany również do zakładanego budżetu – mówi Magdalena Mól, Kierowniczka Centrum Relacji z Klientem w Raja.
– Stawiając na ekologię przez wielkie „E” można wybierać spośród wielu unikatowych rozwiązań, takich jak papier bąbelkowy, papier stretch, papierowe koperty ochronne, papierowe taśmy klejące i wiele innych. Zaspokoją one nawet najbardziej wygórowane eko-oczekiwania – wymienia Magdalena Mól. Trzeba też pamiętać, że ekologiczne opakowanie to nie tylko odpowiednie materiały. Znaczenie ma też optymalne dostosowanie do zawartości. Sprawia ono, że nie wozi się powietrza, co natomiast przekłada się na efektywne wykorzystanie przestrzeni w transporcie i magazynowaniu.
– Rosnąca liczba zwrotów w e-handlu to tendencja, która zainspirowała powstanie opakowań z możliwością ponownego zamknięcia i wysyłki, takich jak kartony czy koperty z podwójnym paskiem samoprzylepnym. Zachęcają konsumentów do ponownego ich wykorzystania i ułatwiają cały proces zwrotu zamówienia – wyjaśnia Magdalena Mól.
– Powodzeniem cieszą się proste, ale eleganckie pudełka fasonowe. Dostępne są zarówno w naturalnym kolorze tektury, jak i białe. Sposób otwarcia pozwala natomiast w odpowiedni sposób wyeksponować zawartość. Dobierając dekoracyjne akcesoria, np. bibuły, ozdobne wypełnienie, atrakcyjne przywieszki, dajemy odbiorcom pozytywne doświadczenie, które przekłada się na wizerunek marki – mówi Magdalena Mól.