E-commerce

Papier zamiast folii – czy polski e-commerce modowy nadąża za ekotrendem?

09/06/2025
Papier zamiast folii – czy polski e-commerce modowy nadąża za ekotrendem?
Polski e-commerce modowy bije niechlubny rekord – do 2030 roku zużyje 147 mln plastikowych opakowań. Tylko 6% trafi do recyklingu. Czy marki i unijne przepisy powstrzymają plastikową falę?

Do 2030 r. polski e-commerce modowy wygeneruje 147 milionów plastikowych toreb

08/04/2025
Do 2030 r. polski e-commerce modowy wygeneruje 147 milionów plastikowych toreb
Do 2030 r. w Polsce zostanie wykorzystane 147 milionów plastikowych toreb w ramach dostaw zakupów modowych online, co przekłada się na ponad 2500 plastikowych toreb dostarczanych co godzinę.

Raport Mondi: Zrównoważony rozwój kluczowy dla eCommerce

24/02/2025
Raport Mondi: Zrównoważony rozwój kluczowy dla eCommerce
Zrównoważone opakowania to już nie trend, ale oczekiwanie konsumentów. Prezentujemy kluczowe trendy eCommerce i wpływ opakowań na lojalność klientów.

Personalizowane przesyłki w e-commerce jako skuteczne narzędzie marketingowe

19/09/2024
Personalizowane przesyłki w e-commerce jako skuteczne narzędzie marketingowe
W erze cyfrowej, gdy e-commerce staje się dominującym sposobem zakupów, personalizacja przesyłek odgrywa kluczową rolę w wyróżnianiu się na tle konkurencji i budowaniu lojalności klientów.

Zielona rewolucja w e-commerce dzięki innowacyjnym produktom RAJA

19/03/2024
Zielona rewolucja w e-commerce dzięki innowacyjnym produktom RAJA
RAJA prezentuje katalog z okazji 70-lecia firmy, a w nim ponad 3000 dostępnych od ręki innowacyjnych opakowań, materiałów do biur, wyposażenia dla firm, oraz pełnej gamy produktów dla branży e-commerce.

Opakowania dla e-commerce: e-konomiczne, e-kologiczne i e-stetyczne

23/11/2023
Opakowania dla e-commerce: e-konomiczne, e-kologiczne i e-stetyczne
Opakowanie w e-commerce ma znaczenie, a wybór materiałów opakowaniowych to ważny etap budowania marki.

Opakowania dla e-commerce zmieniają się zgodnie z oczekiwaniami klientów

13/07/2023
Opakowania dla e-commerce zmieniają się zgodnie z oczekiwaniami klientów
Rozwój e-commerce znacząco przyczynia się natomiast do ewolucji innowacyjnych technologii i systemów logistycznych oraz oczekiwań odbiorców względem opakowań, w których wysyłane są zamówienia.

Rozwój opakowań e-commerce w VPK

30/03/2023
Rozwój opakowań e-commerce w VPK
Dynamiczny rozwój e-commerce wpływa na wybór opakowań zabezpieczających produkty kupowane online. By ułatwić wybór właściwego opakowania do sprzedaży internetowej, VPK Packaging Polska opracowała katalog z szeroką gamą rozwiązań dedykowanych tej branży.

Proekologiczne oczekiwania konsumentów zmieniają politykę firm

02/02/2023
Proekologiczne oczekiwania konsumentów zmieniają politykę firm
Co piąty Polak dba o środowisko i myśli o ekologii. Podczas zakupów ponad 46 proc. Polaków zastanawia się, co zrobi z opakowaniem po zakupionym produkcie, a 50 proc. z nich wybiera wyłącznie opakowania, które można później poddać recyklingowi.

Czy e-commerce może być EKO?

23/01/2023
Czy e-commerce może być EKO?
Opakowania dostosowane gabarytowo do zawartości czy wykorzystanie materiałów z recyklingu powoli stają się standardem, a na rynku wciąż pojawiają się kolejne innowacje, które mają eliminować plastik tam, gdzie w procesie pakowania wydawał się niezastąpiony.

Strony