E-commerce

Personalizowane przesyłki w e-commerce jako skuteczne narzędzie marketingowe

19/09/2024
Personalizowane przesyłki w e-commerce jako skuteczne narzędzie marketingowe
W erze cyfrowej, gdy e-commerce staje się dominującym sposobem zakupów, personalizacja przesyłek odgrywa kluczową rolę w wyróżnianiu się na tle konkurencji i budowaniu lojalności klientów.

Zielona rewolucja w e-commerce dzięki innowacyjnym produktom RAJA

19/03/2024
Zielona rewolucja w e-commerce dzięki innowacyjnym produktom RAJA
RAJA prezentuje katalog z okazji 70-lecia firmy, a w nim ponad 3000 dostępnych od ręki innowacyjnych opakowań, materiałów do biur, wyposażenia dla firm, oraz pełnej gamy produktów dla branży e-commerce.

Opakowania dla e-commerce: e-konomiczne, e-kologiczne i e-stetyczne

23/11/2023
Opakowania dla e-commerce: e-konomiczne, e-kologiczne i e-stetyczne
Opakowanie w e-commerce ma znaczenie, a wybór materiałów opakowaniowych to ważny etap budowania marki.

Opakowania dla e-commerce zmieniają się zgodnie z oczekiwaniami klientów

13/07/2023
Opakowania dla e-commerce zmieniają się zgodnie z oczekiwaniami klientów
Rozwój e-commerce znacząco przyczynia się natomiast do ewolucji innowacyjnych technologii i systemów logistycznych oraz oczekiwań odbiorców względem opakowań, w których wysyłane są zamówienia.

Rozwój opakowań e-commerce w VPK

30/03/2023
Rozwój opakowań e-commerce w VPK
Dynamiczny rozwój e-commerce wpływa na wybór opakowań zabezpieczających produkty kupowane online. By ułatwić wybór właściwego opakowania do sprzedaży internetowej, VPK Packaging Polska opracowała katalog z szeroką gamą rozwiązań dedykowanych tej branży.

Proekologiczne oczekiwania konsumentów zmieniają politykę firm

02/02/2023
Proekologiczne oczekiwania konsumentów zmieniają politykę firm
Co piąty Polak dba o środowisko i myśli o ekologii. Podczas zakupów ponad 46 proc. Polaków zastanawia się, co zrobi z opakowaniem po zakupionym produkcie, a 50 proc. z nich wybiera wyłącznie opakowania, które można później poddać recyklingowi.

Czy e-commerce może być EKO?

23/01/2023
Czy e-commerce może być EKO?
Opakowania dostosowane gabarytowo do zawartości czy wykorzystanie materiałów z recyklingu powoli stają się standardem, a na rynku wciąż pojawiają się kolejne innowacje, które mają eliminować plastik tam, gdzie w procesie pakowania wydawał się niezastąpiony.

Dynamiczny rozwój e-commerce napędza rynek opakowań

19/01/2023
Dynamiczny rozwój e-commerce napędza rynek opakowań
Branża opakowań swoją stabilność i odporność na kryzysy zawdzięcza dynamicznemu rozwojowi e-handlu. Obecnie w sieci kupuje już 87 proc. internautów – to niemal dwukrotnie więcej niż przed dziesięcioma laty.

Packvertising - wyjątkowe opakowanie kluczem do skutecznego marketingu

27/12/2022
Packvertising - wyjątkowe opakowanie kluczem do skutecznego marketingu
Packvertising, czyli reklama przez opakowanie, jest znakomitym sposobem na wyróżnienie produktów. Rozwiązanie to wspiera Konica Minolta, oferująca urządzenia do druku na tekturze falistej.

Jakie trendy w e-commerce w roku 2023?

19/12/2022
Jakie trendy w e-commerce w roku 2023?
W nadchodzącym roku 2023 możemy spodziewać się znacznie większego nacisku na zrównoważony rozwój i ekologię oraz zwiększonego zainteresowania brandingiem opakowań wysyłkowych.

Strony