Producenci maszyn do papierów higienicznych łączą siły pod szyldem Körber Group

15/10/2020
oswald cruz junior korber group

Synergia pomiędzy dostawcami maszyn i urządzeń do produkcji papierów higienicznych zaspokoi zwiększone zapotrzebowanie klientów w zakresie szybkości i wyboru zaawansowanych technologii.

Mając na uwadze strategiczny cel, aby stać się najbardziej zaawansowanym i kompletnym dostawcą na świecie technologii dedykowanych do produkcji papierów higienicznych, firmy Fabio Perini, Casmatic i MTC wchodzą na rynek pod jedną silną marką: Körber. Firmy należące do Körber Group Business Area Tissue oferują całościowe rozwiązania w zakresie przetwarzania i pakowania rolek papierów toaletowych, ręczników kuchennych i produktów składanych.

W ciągu ostatnich kilku lat przemysł papierniczy borykał się z niespotykaną dotąd presją i wyzwaniami. Zmienność cen masy celulozowej, ostra konkurencja na rynkach światowych i potrzeba silniejszego zróżnicowania to dopiero początek. W połączeniu z rosnącym dążeniem do zrównoważonego rozwoju i trudnościami w rekrutacji wykwalifikowanych operatorów - wszystko to wpływa na wymagające otoczenie rynkowe, ponieważ producenci dążą również do zwiększenia ogólnej wydajności operacyjnej.

- Naszym klientom trudniej niż kiedykolwiek wcześniej prowadzić działalność w sposób rentowny i zrównoważony - mówi Oswaldo Cruz Junior, dyrektor generalny Business Area Körber Tissue. - Fabio Perini i Casmatic od ponad pięćdziesięciu lat są punktami odniesienia dla jakości i innowacji w przetwarzaniu i pakowaniu papierów higienicznych, podczas gdy MTC jest światowym liderem w rozwoju, produkcji i sprzedaży maszyn do produktów składanych. Dziś jednoczymy, podkreślamy i wzmacniamy tę potrójną zdolność pod jedną marką: Körber.

- Sukces naszych klientów zawsze był w centrum naszych innowacji technologicznych - kontynuuje Cruz. - Wspieramy ich wyjątkowymi rozwiązaniami, aktywnym podejściem do wyzwań rynkowych oraz niezrównanym portfolio usług i obecnością na całym świecie. Te namacalne korzyści dla naszych regionalnych i globalnych klientów mogą przynieść więcej korzyści, ponieważ łączymy kompetencje wszystkich naszych firm jeszcze skuteczniej niż w przeszłości. Tak więc nowa wspólna marka jest logicznym krokiem w dostarczaniu tego silnego przekazu na rynek.

Körber Business Area Tissue zapewnia zaawansowane, zautomatyzowane i łatwe w obsłudze zintegrowane rozwiązania, kluczowe zasoby umożliwiające zwiększenie wydajności dzięki globalnemu zespołowi ekspertów, który wspiera klientów na całym świecie i lokalnie.

Cruz podsumowuje:
- Ten krok stanowi ważną szansę również dla naszych klientów, ponieważ będziemy w stanie sprostać najbardziej wymagającym potrzebom w zakresie szybkości i wyboru zaawansowanych technologicznie rozwiązań, polegając nie tylko na zintegrowanej ofercie firm z grupy Körber Business Area Tissue . Możemy również czerpać z wiedzy technologicznej około 10 000 pracowników Grupy Körber .