Od 2 do 3 kwietnia odwiedzający warszawskie targi Packaging Innovations będą mogli zobaczyć inspirujące, innowacyjne projekty oraz przekonujące rozwiązania do prezentacji POS. Na stoisku E11 zaprezentowana zostanie szeroka gama papierów i tektur niemieckiego producenta, firmy Zanders Paper.
Adam Słowik, regionalny dyrektor sprzedaży w Europie Wschodniej, przedstawi zwiedzającym informacje na temat portfolio produktów oraz tego, w jaki sposób różne papiery i tektury pozwalają na indywidualne i autentyczne pozycjonowanie każdego produktu.
Oprócz obecnej od wielu lat na rynku marki Chromolux, powlekanych i nabłyszczanych papierów premium, które doskonale nadają się do produktów luksusowych, Zanders Paper zaprezentuje również tektury Zanpack, które charakteryzują się wyjątkowymi wrażeniami dotykowymi oraz wysoką jakością wydruku. Nadają się one szczególnie do opakowań kosmetycznych i farmaceutycznych, jak również do wysokiej jakości wyrobów cukierniczych, żywności i napojów oraz artykułów nieżywnościowych. Niepowlekana tektura Zanpack touch ma przyjemną, naturalnie ziarnistą powierzchnię i jest odpowiednia dla marek, które muszą podkreślać swoją ekologiczną orientację, podczas gdy Zanpack silk zachwyca wyjątkowo gładką i jedwabistą powierzchnią.
Papiery etykietowe z serii Zanlabel są dostępne w podobnych wersjach: Zanlabel touch, Zanlabel Gloss i Zanlabel High Gloss. Zwłaszcza w przypadku ograniczonych i spersonalizowanych nakładów w druku cyfrowym, Zanders oferuje zoptymalizowane jakościowo papiery Chromolux digital i Silver digital, a także z dwustronnie powlekany papier Zanjet do komercyjnego druku atramentowego wysokich prędkości.