Tradycja i renoma wiosennych spotkań branży poligraficznej i reklamowej w Poznaniu sprawia, że od lat cieszą się one ogromnym zainteresowaniem zarówno wystawców, jak i fachowej publiczności. Podczas tegorocznego spotkania branży obecnych będzie kilkuset wystawców. Na miesiąc przed targami swój udział w targach potwierdziło już ponad 230 uczestników. W Poznaniu pojawi się zdecydowana większość stałych, w tym tych najbardziej renomowanych wystawców. W pejzaż targów POLIGRAFIA i EURO-REKLAMA wrosła już na dobre strefa DIGITAL PRINTING. To część wspólna dla obu ekspozycji, na której swoją ofertę zaprezentują firmy zajmujące się produkcją reklam wielko- i małoformatowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii cyfrowych m.in.: Agfa, Canon Polska, DKS, Fujifilm oraz Kodak. Na co warto zwrócić uwagę? · POLICON (20-21 maja) – reaktywowane po 6 latach wydarzenie stanowi powrót do wieloletniej tradycji organizacji konferencji naukowych poświęconych najnowszej wiedzy z branży. W konferencji wezmą udział znani i cenieni w Polsce i na świecie specjaliści z branży. Szczegóły programu już wkrótce na stronie internetowej www.poligrafia.mtp.pl; · Poligrafia w marketingu (22 maja) – szkolenie dedykowane pracownikom działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych, którego celem jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią; · „4th Car Wrap Polish Championship”- jedyne tego rodzaju wydarzenie na polskim rynku przedstawiające nieszablonowy sposób wykorzystania reklamy tranzytowej; · III Konferencja Edukacyjna pt. „Technologie cyfrowe w procesach poligraficznych" organizowana przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego w dniu 22 maja; · W ramach Polskiej Strefy Druku swoją ofertę zaprezentują drukarnie i firmy poligraficzne. Celem projektu jest promocja polskich usług reklamowo-poligraficznych począwszy od przygotowania do druku, poprzez wszystkie techniki druku, aż po obróbkę po druku. Nagrody i cenne wyróżnienia Tradycyjnie podczas targów odbędą się dwa konkursy wyróżniające najlepszy i najbardziej innowacyjny produkt oraz stoisko targowe najlepiej odzwierciedlające strategię marketingową firmy. Uroczyste wręczenie Złotego Medalu i nagrody Acanthus Aureus odbędzie się podczas Gali Nagród. Zwiedzanie ekspozycji Targi POLIGRAFIA i EURO-REKLAMA odbędą się w dniach 21-24 maja w pawilonach 5 i 5A Międzynarodowych Targów Poznańskich. Ekspozycja otwarta będzie dla profesjonalnych zwiedzających w dniach 21-24 maja w godzinach 10.00-17.00. W piątek targi czynne będą od 10.00 do 16.00.