Mondi wprowadza Orange Board

16/03/2018
zespół obsługi technicznej sprzedaży mondi

Mondi wprowadziło na rynek Orange Board, nową markę z zakresu obsługi klienta, obejmującą pełen zakres technicznych usług sprzedażowych dla klientów z sektora opakowań z tektury falistej.

Mając na uwadze znaczenie obsługi klienta i wartość całodobowego wsparcia, Mondi Containerboard zaktualizowało swoją ofertę i dostosowało swoje trzy pakiety usług serwisowych pod nową marką.

Orange Board oferuje klientom rozszerzone usługi serwisowe, w tym nową platformę internetową o nazwie Corrugated Paper Expert, dostępną 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu; seminaria i warsztaty obejmujące cały łańcuch dostaw począwszy od gospodarki leśnej po gotowe opakowania z tektury falistej; seminaria dla poszczególnych krajów i rynków zbytu, aby umożliwić swoim klientom indywidualne konsultacje, dostosowane do specyfiki ich lokalizacji.

Ponadto Orange Board tworzy Akademię AAA, która ma kształcić handlowców i sprzedawców tektury falistej w Afryce, Azji i obu Amerykach.

Marek Motylewski, szef działu technicznej obsługi sprzedaży w Mondi Containerboard, wyjaśnia: - Zawsze byliśmy zaangażowani w dzielenie się wiedzą z naszymi klientami i pomaganie im w jak najefektywniejszym wykorzystywaniu naszych papierów do produkcji tektury falistej. Orange Board jednoczy teraz nasze podejście, łącząc wszystkie nasze usługi pod jedną marką. Nazwa marki odzwierciedla kolor korporacyjny Mondi Containerboard i nasze zaangażowanie w przekazywanie wiedzy mające na celu osiągnięcie sukcesu przez naszych klientów. Co więcej, otwieramy nowe horyzonty dzięki naszej platformie internetowej 24/7, która jest wyjątkowa w tej branży i oferuje naszym klientom dostęp do wiedzy branżowej.

Corrugated Paper Expert to nowa wielofunkcyjna platforma internetowa dostępna 24 godziny na dobę, wyłącznie dla klientów Mondi Containerboard. Na platformie udostępniane są informacje i wiedza z zakresu przetwórstwa kartonu i tektury falistej poprzez ekskluzywne publikacje, przykłady i studia przypadku.

Dzięki funkcji komentarzy pod każdym artykułem, klienci mogą zamieszczać swoje opinie, zadawać pytania i otrzymywać szybkie odpowiedzi i porady ze strony działu technicznej obsługi sprzedaży w codziennych wyzwaniach, takich jak wybór odpowiedniego gatunku papieru spełniającego wymagania konkretnego opakowania.

W skład zespołu działu technicznej obsługi sprzedaży Mondi Containerboard wchodzą: Pavel Kolegov, Stefan Rossler, Kamilla Bartniak, Serhij Luzan, Mike Morgan i Marek Motylewski.

Orange Board odzwierciedla zaangażowanie Mondi w obsługę klienta i dzielenie się wiedzą poprzez połączenie wszystkich tych usług w jedną wygodną ofertę. Podnosi to poziom obsługi technicznej sprzedaży papierów do produkcji tektury falistej firmy Mondi. Ogólnie rzecz biorąc, klienci mogą skorzystać z większej wiedzy na temat papieru i efektywności procesów przetwarzania, lepszego wykorzystania zasobów oraz możliwości oszczędności kosztów.